تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شادمانی شهروندان صفی آبادی از برخورداری از آب شیرین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شادمانی شهروندان صفی آبادی از برخورداری از آب شیرین بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی گفت: بهره برداری از طرح آبرسانی به شهر ˈصفی آبادˈ از توابع شهرستان اسفراین که با اعتبارات سفر رهبری صورت گرفت، موجب شادمانی ساکنان این منطقه شد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این شرکت در روز یکشنبه، ˈسیدابراهیم علویˈ گفت: برای اجرای این طرح افزون بر چهار میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر رهبری به استان هزینه شد.
وی افزود: برای اجرای این طرح یک حلقه چاه به عمق 140 متر در فاصله پنج کیلومتری شهر صفی آباد حفر شد که 14 لیتر بر ثانیه آبدهی دارد.
وی با بیان این که طرح آبرسانی به این شهر در چهار مرحله انجام شده، گفت: حفر چاه و نصب پمپ در عمق 120 متری، ایجاد خط انتقال آب از چاه با لوله پلی اتیلن در اندازه 160 میلیمتر به مخزن پنج هزار متر مکعبی، برقرسانی به چاه و تجهیز شامل ساخت اتاقک، فنس کشی، خرید و نصب تابلو برق و سایر اتصالات و تجهیزات سرچاه از این مراحل است.
تامین آب آشامیدنی شهر صفی آباد با ارتقای آن به شهر در سال 83 به شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی واگذار شد ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی و شور بودن منابع آب زیرزمینی منطقه صفی آباد، تامین آب آشامیدنی شهروندان این شهر با مشکل مواجه شده بود.
طبق گزارش شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی، تامین آب آشامیدنی این شهر از یک دهنه چشمه آب شیرین با آبدهی چهار لیتر بر ثانیه و یک حلقه چاه آب شور با آبدهی شش لیتر بر ثانیه و به صورت یک روز در میان انجام می شد.
هزار و 671 نفر در شهر صفی آباد اسفراین مشترک آب شهری هستند. ک/1
623/626

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن