تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش فقر حرکتی در بانوان از 62 درصد به 40 درصد/ توسعه ورزش همگانی با رویکرد کوهپیمایی و پیاده روی و طناب زنی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران:
کاهش فقر حرکتی در بانوان از 62 درصد به 40 درصد/ توسعه ورزش همگانی با رویکرد کوهپیمایی و پیاده روی و طناب زنی
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در 4 سال گذشته حدود 62 درصد از بانوان شهر تهران دچار فقر حرکتی بودند ولی امروز این مشکل به 40 درصد کاهش پیدا کرده است.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد حاج آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اقدامات این سازمان برای ورزش بانوان گفت: با توجه به اهتمام مدیریت شهری و شهردار تهران به ورزش بانوان باید گفت که این ورزش از ظرفیتهای بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: تاکنون پارک‌های مختص بانوان، مجموعه‌های الزهرا(س) در سطح شهر تهران، مجموعه ‌های آبی که به صورت یک روز در میان در خدمت بانوان است و همچنین ایجاد 1100 ایستگاه تندرستی خاص بانوان ساخته شده است تا آنها بتوانند با اطمینان خاطر در تمام مسابقات ایستگاه های تندرستی شرکت کنند.  
 
این مقام شهری با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای ورزش بانوان در چند سال گذشته تصریح کرد: در چهار سال گذشته حدود 62 درصد از بانوان شهر تهران دچار فقر حرکتی بودند ولی امروز این مشکل به 40 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین با توجه به شعار سال 93 با عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با عزم ملی نهضت ورزش همگانی را با رویکرد کوهپیمایی، پیاده روی و طنابزنی توسعه خواهد داد. زیرا معتقدیم که امروز جوانان و نوجوانان ما به ورزش‌های حرکتی و تربیت بدنی بیشتری نیاز دارند و یکی از مشکلات جدی نوجوانان ما کوتاهی قد است که باید برای سلامت جسم و روح جوانان گام های بلندی برداریم که گام اول توسعه طناب زنی در مدارس و ایستگاه ههای تندرستی است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران  در خصوص اقدامات این سازمان برای اوقات فراغت خانواده‌ها در فصل تابستان افزود: با توجه به اینکه هر هفته 5شنبه ها ایستگاه تفریحات ورزشی را در هر محله در تهران داشتیم برای پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها در تابستان ایستگاه‌های ورزشی خود را توسعه خواهیم داد که در این ایستگاه‌ها بیش از 30 نوع فعالیت ورزشی بومی محلی و خانوادگی به مسابقه گذاشته خواهد شد و یک محیط شاد و تربیتی را برای خانواده‌ها پیش بینی می‌کنیم و جوایزی نیز تقدیم خانواده‌ها خواهیم کرد. ضمن اینکه نماز جماعت هم در این اماکن برپا خواهد شد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن