تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده وزير ارتباطات براي کاهش 20 درصدي قيمت اينترنت تحقق نيافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۲ب.ظ)
مخابرات حقوق اوليه و قانوني پروانه شرکت‌هاي PAP را رعايت نمي‌کند وعده وزير ارتباطات براي کاهش 20 درصدي قيمت اينترنت تحقق نيافت مديرعامل يک شرکت انتقال داده(PAP) از نحوه واگذاري امکانات از سوي شرکت مخابرات ايران به شرکت‌هاي PAP براي ارايه خدمات اينترنت پرسرعت انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد نخجواني، با بيان اين مطلب گفت: شرکت مخابرات ايران و در ذيل آن شرکت‌هاي مخابرات استاني بدون توجه به اصول پروانه خود و مصوبات کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات از ارايه امکانات به شرکت‌هاي PAP خودداري مي‌کنند.
به گفته وي، شرکت‌هاي مخابرات استاني هر يک با دلايل متعدد و متنوعي از سال‌هاي گذشته از واگذاري امکانات به شرکت‌هاي PAP امتناع ورزيده‌اند و عملا امکان توسعه از سوي شرکت‌هاي خصوصي ارايه‌دهنده ADSL وجود ندارد.
نخجواني اظهار داشت: طبق مصوبه 97 کميسيون تنظيم مقررات بايد سامانه‌اي براي ثبت درخواست‌ها و سفارش‌هاي شرکت‌هاي PAP که به مخابرات ارايه مي‌شوند، راه‌اندازي مي‌شد تا رگولاتوري به صورت مستقيم و مستمر روي روند درخواست امکانات و ارايه آنها نظارت داشته باشد اما مخابرات از پذيرفتن اجرايي شدن اين سامانه سر باز زد و مهمترين بخش از اين مصوبه ناديده گرفته شد.
مديرعامل گروه شرکت‌هاي شاتل افزود: شرکت مخابرات با در اختيار داشتن مراکز مخابراتي و برخورداري از انحصار سيم مسي به صورت گسترده و غيررقابتي نسبت به گسترش بازار ADSL خود اقدام کرده است و امکان واگذاري سرويس را از PAPها سلب کرده است.
نخجواني معتقد است: شرکت مخابرات ايران قانون‌گريز است و از احترام به قوانين رگولاتوري و رقابت در بازار پرهيز مي‌کند و مشارکت نکردن اين شرکت در بازار رقابتي و اقدامات انحصاري آن موجب شد تا هدف وزير ارتباطات براي کاهش 20 درصدي قيمت اينترنت براي کاربران نهايي محقق نشود و تنها به صورت يکطرفه از سوي شرکت‌هاي PAP قيمت اينترنت کاهش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن