تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820913845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند راهبردي فدراسيون، هدايت 50 درصد مردم به سمت ورزش هاي همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۵ب.ظ)
مجد آرا: سند راهبردي فدراسيون، هدايت 50 درصد مردم به سمت ورزش هاي همگاني است رئيس فدراسيون ورزش هاي همگاني در مراسم اختتاميه چهارمين دوره بين المللي مديريت و رهبري در ورزش همگاني اعلام کرد که سند راهبردي فدراسيون ورزش هاي همگاني هدايت 50 درصد مردم به سمت ورزش هاي همگاني است.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين دوره که با حضور مدرسان خارجي و داخلي و به ميزباني هيات ورزش هاي همگاني در تالار امير کبير دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد، علي مجد آرا گفت: فدراسيون ورزش هاي همگاني يک سند توسعه دارد که بر اساس آن بايد 50 درصد مردم ايران تا سال 1404 در ورزش هاي همگاني شرکت کنند. درواقع چشم انداز فدراسيون ورزش هاي همگاني، رفتن به سمت ايراني آباد، شاد و سالم است که با برنامه ريزي خوب مي توان به آن دست يافت.
وي با بيان اينکه فدراسيون 5 مقوله را براي فراگير شدن ورزش همگاني در بين مردم در نظر گرفته که همه دنيا به آن عمل مي کنند، ياد آور شد: مقوله اول دخالت دادن ارگان ها و نهاد ها در ورزش همگاني است که بايد مديريت شهرداري ها، نيروهاي مسلح ، آموزش و پرورش و دانشگاه ها به ورزش همگاني بپردازند. دوم، فراهم کردن امکانات و تجهيزات، سوم، در دسترس قرار دادن امکانات و نزديکي آنها به شهروندان، مقوله چهارم، رسانه هاي جمعي اعم از مکتوب، تصويري و مجازي است که بايد ورزش هاي همگاني را به مردم معرفي و بشناسانند تا مردم درک بهتري و بيشتري از اين ورزش پيدا کنند و آخرين مقوله، به روز بودن مقاماتي است که در ورزش همگاني هستند و اين، راهکار ما براي جذب مردم به ورزش همگاني است.
مجد آرا اضافه کرد: فدراسيون ورزش هاي همگاني امسال را سال آموزش نامگذاري کرده و اصلي ترين برنامه ما در سال 93 آموزش است. به همين دليل مقاماتي که در ورزش همگاني هستند بايد آموزش ببينند و دانش آنها به روز باشد.
وي با اشاره به اين موضوع که ايران براي بانوان به ويژه در رشته آمادگي جسماني و ايروبيک ارزش بسيار زيادي قائل است، خاطرنشان کرد: فدراسيون ورزش هاي همگاني در سال گذشته 1011 کلاس آموزشي برگزار کرد که حدود 900 کلاس مختص بانوان بود. ما براي خانواده و بخصوص بانوان ارزش قائل هستيم، بطوريکه 3 نفر ازروساي هيات هاي استاني ما خانم هستند.
رئيس فدراسيون ورزش هاي همگاني کشور ضمن قدرداني از هيات ورزش هاي همگاني استان اصفهان به خاطر ميزباني چهارمين دوره مديريت و رهبري در ورزش همگاني، گفت: امير نوربخش باقري رئيس اين هيات باعلاقه و اشتياق فراوان، تمام برنامه هاي فدراسيون ورزش هاي همگاني را پوشش مي دهند واين براي فدراسيون افتخار است که امير ارتش جمهوري اسلامي، اين چنين به ورزش همگاني خدمت مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن