تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل حوزه استاندار آذربایجان غربی: برگزاری مسابقات ورزشی بهانه ای برای خدمت به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل حوزه استاندار آذربایجان غربی: برگزاری مسابقات ورزشی بهانه ای برای خدمت به مردم است ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر استاندار آذربایجان غربی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح بین المللی بهانه ای برای خدمت به مردم است و موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود.


قربان احمدی روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات بین المللی کاراته ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری این مسابقات با تمامی امکانات و استاندارهای لازم که از سوی مسوولان پرتلاش استان فراهم شده است موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون کاراته کشور اظهار کرد: کاراته ایران جایگاه بسیار بالایی در سطح آسیا دارد و از سرمایه های زیادی در داشتن ورزشکار، مربی و داور بین المللی برخوردار است و این امر موجب شده امروز کاراته ایران حرف زیادی در سطح آسیا و جهان داشته باشد.
وی ادامه داد: مسابقات ورزشی بین المللی علاوه بر حوزه فنی دارای تبعات زیادی در بخش فرهنگی و اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به اقصی نقاط جهان است.
احمدی گفت: تعامل بسیار خوب ادارات مخابرات، حمل و نقل پایانه ها، راه و شهرسازی، هیات و فدراسیون کاراته، صدا و سیما، ورزش و جوانان و شهرداری ارومیه توانسته زمینه های برگزاری مسابقات را به نحو احسن فراهم کرده است.
احمدی اظهار کرد: شهر ارومیه ظرفیت بالایی برای میزبانی مسابقاتی در سطح آسیایی و حتی جهانی دارد و به دنبال این هستیم که میزبانی مسابقات جهانی کاراته را برعهده بگیریم.
وی گفت: حضور مربیان ایرانی در کسوت سرمربی گری تیم های شرق آسیا که خود را مهد هنرهای رزمی می نامند افتخار بزرگی است که توان و هنر ایرانیان را نشان می دهد.
احمدی گفت: جمعیت جوان استان ما می طلبد تا افق ورزش استان در دولت تدبیر و امید توجه به مقوله توسعه همگانی و قهرمانی تمامی رشته های ورزشی سوق یابد.
نائب رئیس ستاد برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته به رسالت مهم اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: این مسابقات بستر خوبی برای شناسایی استعدادهای مسابقات می باشد و چشمان تیزبین اصحاب رسانه باید زوایایی پیدا و پنهان مسابقات را هویدا سازد.
وی افزود: خوشحالیم که برای اولین بار در طول برگزاری مسابقات آسیایی و بین المللی یک سایت تخصصی اخبار مسابقات و حواشی آن را پوشش می دهد و بدون شک سایت تخصصی پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته می تواند این مسابقات را به عنوان یک برند بین المللی در عرصه ورزش جهانی ثبت و آن را وارد مسابقات تقویم جهانی فدراسیون بین المللی کاراته کند.
پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گشایش یافته و طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت در حال برگزاری است.
در این مسابقات تیم هایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، تیم ملی ایران و تیم های کاراته منتخب استانهای کشور حضور دارند.
600 ورزشکار، عوامل اجرایی، مربی، سرپرست و داور به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در این پیکارها حضور دارند.
در این مسابقات 30 داور ارشد داخلی و 10 داور خارجی حضور دارند و امر قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده گرفته اند.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن