تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820271244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد استان تهران:350 مصوبه حاصل تلاش شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل ارشاد استان تهران:350 مصوبه حاصل تلاش شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته بود تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در 13 شهرستان و 9 بخش استان تهران تشکیل می شود، گفت: در سال گذشته 391 موضوع در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت و 350 مصوبه اجرایی، حاصل آن بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، برزین ضرغامی روز یکشنبه در همایش شوراهای فرهنگ عمومی استان تهران مولفه های فرهنگی انقلاب اسلامی را متاثر از باورها، بینش ها و آموزه های اصیل اسلام و تشیع دانست.
وی افزود: در سال های گذشته شرکت گسترده مردم در همه صحنه ها و حمایت از انقلاب اسلامی موجب موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در سختی ها و مشکلات شد.
ضرغامی رصد و تحلیل جریانات فرهنگی داخل و خارج از کشور و تهیه و تدوین طرح ها و برنامه های هماهنگ را از جمله وظایف شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه اگر شوراهای فرهنگ عمومی کارگروه ها را فعال کنند، بسیاری از مشکلات جامعه رفع می شود، افزود: نظارت بر تهیه و توزیع اسباب بازی ها، آرم های مندرج در پیراهن ها و بسیاری از مقوله های دیگر در کارگروه های تخصصی شورای فرهنگ عمومی بررسی و راهکارهای مناسب ارایه می شود.
براساس این گزارش، در پنجمین همایش شوراهای فرهنگ عمومی استان تهران، شورای عمومی شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم، ورامین، ملارد و پاکدشت به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا پنجم معرفی و از اعضای آنها تجلیل شدند.
تشکیل شورای فرهنگ عمومی در سال 1364، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده و در سال 1365، رسما کار خود را آغاز کرد.
شورای فرهنگ عمومی استان تهران در حال حاضر در 13 شهرستان و 9 بخش استان فعال است و 400 عضو دارد.
تهرام/7244/7245/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن