تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ارشاد: زیرساختهای تئاتر در سالهای گذشته فراهم نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر ارشاد: زیرساختهای تئاتر در سالهای گذشته فراهم نشده است تهران بزرگ - ایرنا - معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های تئاتر گفت: زیر ساخت های لازم برای هنر تئاتر در سال های گذشته فراهم نشده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈعلی مرادخانیˈ عصر شنبه در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران اظهارداشت: سالانه یک هزار و 400 نفر در هنر تئاتر فارغ التحصیل شده و به این هنر وارد می شوند در حالیکه امکانات به اندازه نیروی انسانی تامین نمی شود.
وی با اشاره به مشکلات حوزه هنر تئاتر گفت: در شهر تهران سالن های تمرین تئاتر بسیار کم است و از تئاتر شهر نیز به قدری استفاده می شود که دچار فرسودگی مضاعف می شود.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سال 83 بودجه معاونت هنری سه برابر بودجه معاونت سینمایی بود افزود: در سال های گذشته بودجه بخش هنری نه تنها افزایش نیافت بلکه بودجه سایر معاونت ها در وزارت ارشاد بیش از سه برابر بودجه هنری است.
وی با بیان اینکه بودجه هنر تئاتر را نسبت به موسیقی و مراکز آموزشی و هنر های تجسمی افزایش می دهیم ادامه داد: در سال گذشته بودجه این معاونت 9 میلیارد تومان بوده که دو میلیارد تومان برای سال جاری به آن اضافه شده است.
وی همچنین اظهار داشت: بخش تئاتر کشور 3 میلیارد تومان نیز بدهی دارد که باید پرداخت شود.
آیین اختتامیه جشنواره اردیبهشت تئاتر استان تهران عصر شنبه در تالار محراب تهران برگزار و از نفرات برگزیده تقدیر شد.
تهرام/7244/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن