تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819498841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرهنگی ارشاد : تئاتر قم باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرهنگی ارشاد : تئاتر قم باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند قم-ایرنا- معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: تئاتر قم باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند.


به گزارش ایرنا،ˈحامد حجتیˈ جمعه شب در ˈششمین اردیبهشت تئاتر قمˈ درسالن شهید آوینی اداره کل ارشاد قم اظهار داشت: در گذشته تئاتر در قم فراتر از هنر به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده بود.
وی با اشاره به ظرفیت فراوان موجود در این استان در حوزه های مختلف هنری بویژه تئاتر، خاطر نشان کرد: این یک شعار نیست، بلکه اعتقاد قلبی ما این است که تئاتر قابلیت فراوانی برای ایفای نقش در لحظات مختلف زندگی مردم این استان دارد.
وی با اشاره به ضرورت تلاش در راستای فراهم نمودن شرایط لازم برای استفاده و بهره مندی مردم قم به بهترین شکل ممکن از این حوزه هنری،تصریح کرد: درحال حاضر وفاق و همدلی خوبی در سطح استان در این زمینه بوجود آمده است.
معاون فرهنگی ارشاد اسلامی قم همچنین با اشاره به تنظیم آیین نامه شورای هماهنگی هنر استان در آغاز سال جاری، ابراز امیدواری کرد،این آیین نامه که با یک نگاه کارشناسانه تنظیم شده مبنای شکل گیری اتفاق های هنری خوب و مبارکی در طول سال باشد.
وی با اشاره به تراکم کارهای فرهنگی هنری در این استان، افزود: در چنین اوضاعی حضور یک گروه ناظر و همیار متشکل از پیشکسوتان و هنرمندان حوزه هنری می تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد ما از لحاظ کمی و کیفی داشته باشد.
حجتی همچنین با اذعان به اینکه تمامی آزمون و خطاها در حوزه فرهنگی هنری قم انجام شده است،افزود: همگی ما دست اندرکاران فرهنگ و هنر انتظار داریم، که در سال 93 اتفاق جدیدی در این عرصه در استان رخ دهد.
درششمین اردیبهشت تئاتر قم از فعالان عرصه هنر نمایش درقم تجلیل شد.
این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاتر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی قم ترتیب یافته بود.ک/3
7403/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن