تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805523940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور معاون وزير فرهنگ و ارشاد در منزل فاضل همداني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۴۶ق.ظ)
حضور معاون وزير فرهنگ و ارشاد در منزل فاضل همداني ديدار با اديبان، فرهيختگان و پيشکسوتان از برنامه‌هاي سفر حسين نوش‌آبادي، معاون پارلماني و امور استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد به استان همدان بود.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، پس از معارفه مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان که در مجتمع فرهنگي هنري شهيد آويني همدان برگزار شد با برنامه اي از پيش مشخص شده، معاون وزير با چند تن از فرهيختگان و پيشکسوتان عرصه هنر و ادب و رسانه ملاقات و از آنها تجليل و دلجويي كرد که ديدار با پيشکسوت مطبوعات استان همدان يکي از اين برنامه‌ها بود.
علي فاضل همداني که نزديک به 3 دهه از عمر خود را در راه اعتلاي فرهنگ و هنر و اطلاع‌رساني سپري کرده اصالتاً همداني است و در محله جولان به دنيا آمد. دوران ابتدايي را در دبستان حافظ سپري و پس از آن به اتفاق خانواده به تهران هجرت كرد.
دوران نوجواني و جواني و تحصيلاتش تا اخذ ديپلم در تهران گذشت و در طول تحصيل با مجلات اطلاعات هفتگي و جوانان امروز همکاري مي‌كرد.
در سال 1387 در کنار شغل آزاد با نشريات و خبرگزاري‌هاي تهران و شهرستان ورامين همکاري کرد و در هفته‌نامه‌هاي نداي ولايت، مخاطبان و جام‌‌جم شرق تهران به صورت خبرنگار و نويسنده کار خود را ادامه داد.
در سال 1383 تجربياتش را با خود به زادگاهش همدان آورد و در روزنامه همدان‌پيام همکاري کرد.
فاضل همداني پس از 5 سال همکاري مداوم، به صورت مستقل هفته‌نامه آواي الوند را احيا و پس از 2 سال هفته‌نامه رسانه پارسي به مديرمسئولي مرحوم مرتضي قهرماني را سردبيري كرد. هفته‌نامه چشم‌انداز همدان چهارمين نشريه‌اي بود که در کنار هفته‌نامه صبح اميد سردبير آن شد و اکنون سردبير استاني هفته‌نامه صبح‌اميد است.
فاضل همداني شاعر، نويسنده و خبرنگار استان همدان پيشکسوت ديگري بود که معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در سفر به استان همدان در خانه‌اش حضور يافت و ايشان را مورد تجليل قرار داد.
در اين ديدار حسين نوش‌آبادي را مديران کل سابق و کنوني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان، مديرکل امور استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد، تني چند از مديران و پرسنل اين اداره کل و مديرمسئول روزنامه همدان‌پيام همراهي كردند.
معاون پارلماني و امور استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين ديدار گفت: فاضل همداني را سال‌هاست مي‌شناسم، چه آن زمان که در نشريات کشوري قلم مي‌زد و سال‌هاي جواني‌اش را در عرصه مطبوعات سپري کرد و چه اکنون که تجارب سال‌هاي گذشته‌اش را در استان همدان صرف مي‌کند.
نوش‌آبادي در ادامه افزود: من اين بزرگوار را از گذشته به ياد دارم و مي‌دانم که چه زحمات ارزشمندي براي عرصه فرهنگ و رسانه کشيد و امروز که پس از سال‌ها با اين پيشکسوت مطبوعات در استان همدان ديدار مي‌کنم، برايم مايه مباهات است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان بايد در مراسمي از اينگونه پيشکسوتان تجليل کند.
خسرو بيات مديرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نيز گفت: تلاش روزافزون بزرگان عرصه اطلاع‌رساني بر کسي پوشيده نيست و نبايد فراموش کنيم که افرادي مانند فاضل همداني براي استان همدان مايه سربلندي و افتخارند.
وي در ادامه افزود: بايد قدردان پيشکسوتان عرصه هنر و ادب و رسانه باشيم و جوانان ما بايد از تجارب ارزشمند اين انديشمندان استفاده کنند.
فاضل عبادي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان نيز با قدرداني از زحمات فاضل همداني گفت: جا دارد به پاس زحماتي که ايشان در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه اين کشور انجام داده‌اند و اکنون که در حال افتخارآفرين بازنشستگي هستند به قول آقاي نوش‌آبادي بايد از ايشان تجليل شود.
صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه همدان‌ پيام نيز ضمن قدرداني از زحمات فاضل همداني در جهت همکاري با روزنامه همدان‌پيام و هفته‌نامه صبح اميد گفت: فاضل همداني از بنيانگذاران روزنامه همدان‌پيام است که اگر تلاش و تحمل ايشان نبود، امروز چنين روزنامه‌اي نداشتيم. ايشان يک مطبوعاتي و خبرنگار ارزشي است و در طول حضورش در استان همدان بيش از 100 خبرنگار را آموزش داده است که امروز هر کدام از اين عزيزان در نشريات استاني تأثيرگذار هستند.
نصر‌ت‌الله طاقتي‌احسن ادامه داد: فاضل همداني سال‌هاست در استان همدان با عشق و علاقه در راه توسعه فرهنگ و رسانه تلاش مي‌کند.
طاقتي‌احسن با بازگويي مشکلات مطبوعات و رسانه‌هاي استان به مشکلات و معضلات موجود صنعت چاپ و نشر اشاره کرد و افزود: استان همدان قابليت‌هاي بالفعل و بالقوه‌اي دارد که بايد با استفاده از اين پتانسيل‌ها به جايگاه واقعي خود برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن