تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819028590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد قزوین: رسانه های مکتوب و مجاری در استان وضعیت مطلوبی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل ارشاد قزوین: رسانه های مکتوب و مجاری در استان وضعیت مطلوبی دارند قزوین-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ارایه اخبار صحیح و شفاف را از مهمترین رسالت های رسانه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رسانه های مکتوب و مجازی استان وضعیت مطلوبی در این زمینه دارند.


به گزارش ایرنا ˈمحمدحسین شفیعی هاˈ روز یکشنبه در مراسم افتتاح منطقه خبری خبرگزاری (ایسنا) افزود: اهمیت کار خبرگزاری ها به دلیل بهنگام بودن آنها بر همه روشن است و این رسانه ها همواره در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اخبار را به دقت، سرعت و صحت در اختیار مخاطبان قرار می دهند.
وی اضافه کرد: به یقین با راه اندازی منطقه خبری خبرگزاری ایسنا در قزوین، گام بلندی برای بهبود اطلاع رسانی در سطح استانی و ملی برداشته می شود.
شفیعی ها ادامه داد: خبرگزاری ایسنا هم از جهت تعلق به اقشار دانشجویی و هم وابستگی به جهاد دانشگاهی بعنوان یک نهاد خبری انقلابی جایگاه مهمی در بین رسانه ها دارد و به همین میزان انتظارات از آن نیز بالا است.
شفیعی ها خاطرنشان کرد: البته با راه اندازی رسانه های مجازی، رسانه های مکتوب نباید به کنج عافیت بخزند و خیال خود را از بابت تهیه خبر راحت کنند.
وی تاکید کرد: رسانه های مکتوب در کنار بهره مندی از اخبار خبرگزاریها، باید با تولید اخبار اختصاصی فضای رسانه ای استان را پویاتر و رقابتی تر کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه اظهار امیدواری کرد با راه اندازی منطقه خبری خبرگزاری ایسنا در قزوین، عرصه اطلاع رسانی در استان پویا و پرتلاش تر شود.
دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در استان قزوین از سال 1383 فعالیت خبری خود را آغاز کرده است.
7388/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن