تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشاورزان شهرستان خاتم با شیوه های بهبود بهره وری آشنا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشاورزان شهرستان خاتم با شیوه های بهبود بهره وری آشنا شدند یزد - ایرنا - دویست وهفتاد نفر از کشاورزان شهرستان خاتم ، در سمینار آموزشی یک روزه با شیوه های بهره وری انرژی برق آشنا شدند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد محمد مهدی خبیری در جمع کشاورزان شهرستان خاتم ، هدف از برگزاری سمینار آموزشی مدیریت مصرف برق چاههای کشاورزی را ارائه راهکار مناسب به کشاورزان برای کاهش هزینه های مصرف برشمرد.
وی گفت : شهرستان خاتم با داشتن 293 حلقه چاه کشاورزی و مصرف افزون بر 9200 مگاوات ساعت به صورت ماهیانه به عنوان قطب کشاورزی استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
خبیری با تشریح تفاهم نامه همکاری کشاورزان در پیک بار ، اضافه کرد:مشارکت متوالی کشاورزان در یک ماه از نیمه خردادماه و در بازه زمانی دو ماهه ، کشاورزان را از پرداخت هزینه بهاء برق معاف می نماید.
معاون فروش وخدمات مشترکین بهبود بهره وری متاثر از عوامل الکتریکی و غیر الکتریکی را یادآور شد و گفت:با صرف هزینه کم در تغییر نوع اتصال الکتروپمپ ها و یا خازن گذاری ، کاهش تلفات و افزایش راندمان را شاهد خواهیم بود.
محمد زاده رحمانی ، فرماندار شهرستان خاتم نیز در سخنانی با اشاره به پتانسیل خوب شهرستان خاتم در امر کشاورزی تصریح کرد: باید توجه و نگاه مسئولین به جامعه کشاورزی نسبت به گذشته بیشتر و بررسی مشکلات آنان ، هم راستا با رفع موانع پیش روی صنایع بررسی شود.
وی افزود: امروزه امنیت غذایی به عنوان بدترین نوع نا امنی در کشورهای جهان مطرح است و خوشبختانه با تخصص و پتانسیل خوب کشاورزی در کشور ، این حس ناامنی ، با حمایت از بخش فعال کشاورزی به وجود نخواهد آمد.
رحمانی تاکید کرد: مشارکت شهروندان شهرستان خاتم، برای ایجاد صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.
امیر ابویی ، مدیر امور نواحی نیز در سخنانی از کشاورزان ودام داران به ولی نعمتان جامعه یادکرد و گفت : کشاورزان برای حمایت از منابع و ذخایر ملی کشور و همچنین کمک به اقتصادی خود، مدیریت مصرف برق و آب را جدی بگیرند.
وی با اشاره به کاهش نزول رحمت الهی و جایگاه یزد به عنوان استان کم بارش تاکید کرد: 25 درصد تولید برق کشور توسط نیروگاههای برق آبی است و کاهش منابع آب ، تاثیر محسوسی را در تولید انرژی برق خواهد گذاشت.
ابویی با یادآوری اینکه 30 درصد کشاورزی استان مربوط به شهرستان خاتم است خاطرنشان کرد: مشارکت کشاورزان در ساعات اوج بار و خاموش نگهداشتن الکتروپمپ ها در ساعات 12 تا 16 ایام گرم ، خادمان صنعت برق را در پایداری واستمرار انرژی الکتریکی یاری خواهد کرد. ک/1
650/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن