تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشاورزان گلوگاهی در 3 هزار هکتار از اراضی این شهرستان،برنج می کارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشاورزان گلوگاهی در 3 هزار هکتار از اراضی این شهرستان،برنج می کارند ساری – ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: کشاورزان گلوگاهی در فصل زراعی جاری در بیش از 3 هزار هکتار از اراضی این شهرستان ، برنج می کارند .


ˈ علی طاهری امیریˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تاکنون در بیش از دو هزار و 500 هکتار از شالیزارهای گلوگاه عملیات شخم و شیار و آب تخت اولیه انجام شده و در روزهای آینده نیز ، در دیگر زمین های باقیمانده گلوگاه ، عملیات مربوط به آماده سازی زمین برای نشاء برنج انجام می شود .
وی بیان کرد : همچنین قرارداد توزیع 700 کیلوگرم بذر گواهی شده ندا ، 3 هزار و 500 کیلوگرم بذر گواهی شده شیرودی و هزار کیلوگرم بذر گواهی شده فجر با کشاورزان شالیکار این شهرستان منعقد شد.
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه بر لزوم حمایت بیشتر از کشاورزان تاکید کرد و گفت : در راستای حمایت از کشاورزان و بهره برداران بهینه از قابلیت های بخش کشاورزی امسال بیش از 450 هزار لیتر سوخت سهمیه ای بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد.
طاهری ادامه داد : سال گذشته نیز بیش از چهار میلیون لیتر سوخت یارانه ای بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان گلوگاه توزیع شده بود .
وی به حمایت از تولید محصولات سنتی این منطقه به خصوص پنبه اشاره کرد و گفت : به نظر می رسد کشاورزان گلوگاهی امسال در بیش از 400 هکتار از زمین های این شهرستان ، اقدام به کشت پنبه کنند .
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه بیان کرد : پیش بینی می شود از این مقدار زمین زیر کشت ، بیش از 800 تن وش پنبه استحصال شود . ک/3
7331/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن