تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819330761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از اجرای برنامه تحول سلامت ارتقای کمی وکیفی شاخص سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول: هدف از اجرای برنامه تحول سلامت ارتقای کمی وکیفی شاخص سلامت بندرعباس- ایرنا- رییس مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس با بیان اینکه اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان های دولتی تحولی عظیم در خدمت رسانی به مردم ایجاد کرده، گفت: هدف این برنامه مهم ارتقاء کمی و کیفی شاخصهای سلامت در جامعه است.


دکتر ˈسعید کاشانیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این برنامه مهم در حوزه سلامت که کاهش هزینه مردم در بخش درمان یکی دیگر از اهداف مهم آن است، نشان از عزم راسخ دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط مردم در بخشهای مختلف به ویژه بخش درمان دارد.
وی با بیان اینکه برنامه تحول نظام سلامت هم اکنون به طور کامل در این بیمارستان اجرایی گشته، خاطرنشان شد: با اجرای این برنامه تمام خدمات تشخیصی و درمانی ، دارو ، تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی برای بیماران بستری توسط بیمارستان تامین خواهد گردید و بیماران برای دریافت هیچ خدمتی به خارج از مجموعه فرستاده نخواهند شد.
دکتر کاشانی ابراز داشت: در اولین مرحله اجرایی این طرح که به مراکز درمانی دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده ، زایمان طبیعی بدون پرداخت هزینه بوده و میزان پرداختی سایر بیماران بستری در بیمارستان ها فقط 10 درصد هزینه های بستری و درمان در بیمه های شهری و پنج درصد در بیمه های روستایی و عشایری است.
رییس مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس با اشاره به کاهش قابل توجه هزینه های درمان با اجرای این برنامه، گفت: قبل از اجرای این طرح بیماران قلبی و عروقی که نیاز به اعمال جراحی داشتند در برخی موارد با هزینه های بسیار بالایی برای تهیه فنر، بالون و باطری قلب روبرو می شدند، اما از این پس تمام خدمات تشخیصی، تصویربرداری و سایر خدمات مورد نیاز در خود بیمارستان ها انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است، طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در بیمارستان های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آغاز شده است.
استان هرمزگان دارای 16 بیمارستان دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی این استان با یک هزارو 150 تخت فعال است.ک/3
7198/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن