تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ˈتحول سلامتˈ در همدان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه ˈتحول سلامتˈ در همدان اجرا می شود همدان-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برنامه تحول سلامت دولت تدبیر و امید از نیمه اردیبهشت امسال در این استان نیز همزمان با کشور اجرا می شود.


به گزارش ایرنا دکتر ˈحبیب الله موسوی بهارˈ روز یکشنبه در نشست شورای اداری در سالن شهدای استانداری همدان افزود: حمایت مالی شهروندان در برابر هزینه های سلامت، ارتقا سلامت جامعه، محوریت اقشار آسیب پذیر مناطق محروم از مهمترین اهداف اجرای این برنامه است.
وی بیان کرد: در حوزه بهداشت بودجه خوبی برای بازسازی و نوسازی خانه های بهداشت در روستاهای استان تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: در این رابطه 9 خانه بهداشت در روستاهای استان که مرکز بهداشت نداشتند، احداث می شود و شرط اجرای این طرح آورده 30 درصد هزینه های مربوطه توسط خیرین است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در فصل درمان نیز برای تحول نظام سلامت هشت بسته خدمتی در نظر گرفته شده است.
موسوی بهار اظهار امیدواری کرد: با اجرای این سیاست ها و بسته های خدمتی بتوان با مدیریت جهادی طعم شیرین خدمت را به مردم چشاند و هزینه 40 درصدی درمان توسط مردم به 10 درصد کاهش یابد.
وی گفت: کاهش هزینه های درمانی در اورژانس و بستری شدن در بیمارستان های دولتی زیر پوشش بیمه های پایه، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم با افزایش میزان دریافتی از بسته های خدمتی در حوزه درمان است.
وی ادامه داد: حضور پزشک متخصص مقیم در بیمارستان ها، ارتقا کیفیت خدمات ویزیت، ارتقا کیفیت خدمات بیمارستان ها و ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن از دیگر بسته های خدمتی در حوزه درمان است.
اجرای برنامه تحول سلامت از ۱۵ اردیبهشت به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها و وعده های دولت دبیر و امید در کشور آغاز می شود.
7521/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن