تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804655419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌گیری از ظرفیت اعتکاف برای اجرای فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه
بهره‌گیری از ظرفیت اعتکاف برای اجرای فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی
سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن گفت: در مراسم اعتکاف امسال برای نخستین بار از این ظرفیت مردمی که در مساجد حضور پیدا می‌کنند برای اجرای فعالیت‌های قرآنی استفاده می‌کنیم.



به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود وادی‌پور، مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه در سال جاری تلاش داریم تا به توجه به شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از تجمعات مردمی بیش از گذشته استفاده کنیم، گفت: تجمعات مردمی که در مناسبت‌های مذهبی مختلف شاهد آن هستیم فرصت خوبی برای اجرای فعالیت‌های قرآنی هستند که باید از این فرصت به نحو مطلوب برای توسعه فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی در کشور استفاده کنیم. مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم افزود: یکی از تجمعات دینی و مذهبی مردمی، مراسم اعتکاف است که هرساله از 13 تا 15 ماه رجب برگزار می‌شود؛ سازمان دارالقرآن امسال برای نخستین‌بار از ظرفیت اعتکاف و حضور حداکثری مردم در این مراسم برای اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده می‌کند. وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های اولیه برای بهره‌گیری از ظرفیت اعتکاف برای اجرای برنامه‌های قرآنی انجام شده است، عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول برگزاری مراسم اعتکاف در هر یک از مساجد که معتکفین حضور دارند یک مربی قرآن خانم و یک مربی قرآن آقا حضور پیدا می‌کند تا برنامه‌های قرآنی با کیفیت بهتر و تأثیرگذاری بیشتری اجرا شود. وادی‌پور ادامه داد: اجرای برنامه‌های قرآنی در مراسم اعتکاف به این شکل دنبال می‌شود که علاوه بر تلاوت‌های زنده قرآنی توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن در مساجد قبل از اذان صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء، ختم دسته‌جمعی قرآن نیز توسط معتکفین انجام می‌شود. وی افزود: همچنین در طول برگزاری مراسم اعتکاف، مربیان قرآن حاضر در مساجد در صورت نیاز به آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن و بیان نکات تفسیری و مفاهیمی می‌پردازند و اصلاح قرائت نماز معتکفین نیز توسط مربیان قرآنی در مساجد انجام می‌شود. مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم اضافه کرد:: همچنین امسال تلاش می‌کنیم تا از طریق اجرای برنامه‌های قرآنی این فرهنگ‌سازی را داشته باشیم که این روند به عنوان یک روند ثابت و با مشارکت حداکثری مردم اجرا شود و از سال‌های آینده اجرای گسترده فعالیت‌های قرآنی در مراسم اعتکاف و سایر تجمعات مردمی نهادینه شود. وی در پایان گفت: با توجه به اینکه امسال نخستین سال اجرای این طرح است همه مساجد را تحت پوشش قرار نمی‌دهیم و مساجدی که آمادگی و شرایط لازم را داشته باشند در گام نخست طرح تحت پوشش قرار می‌گیرند، اما برای سال‌های آتی این روند توسعه پیدا می‌کند تا به جایی برسیم که این طرح در تمامی مساجد کشور اجرا شود.
 


۱۳۹۳/۲/۹ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن