تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815260604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای لاریجانی در مورد بهائیان و خشم بی بی سی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



ادعای لاریجانی در مورد بهائیان و خشم بی بی سی
نکته مهم اینست که آقای معصومی در جمهوری اسلامی در طرفداری از بهائیان با بی بی سی تلفنی صحبت می کنند و جمهوری اسلامی هم با ایشان کاری ندارد.




به گزارش سرویس دینی جام نیوز، سایت بی بی سی در برنامه صفحه 2 آخر هفته خود به نقد صحبت های برادران لاریجانی در مورد بهائیان پرداخت.   مواردی از قبیل زندانی شدن به دلیل پیروی از بهائیت، اخراج از مشاغل دولتی ومحیط های آموزشی، عدم رعایت حقوق شهروندی ونداشتن امنیت جانی در زندگی شخصی بهائیان اتهاماتی است که در این برنامه علیه نظام مطرح شد.   استنادات بی بی سی برای اثبات این موارد یا خود بهائیان خارج از کشور هستند ویا مدارک و اشخاصی که یا صدای آنان پخش می شود و یا از آنان نقل قول می شود.
آیا رسانه دروغگوی بی بی سی قابل استناد است که این موارد را بشود از آن قبول کرد؟   یکی از مهمانان این برنامه به گفته بی بی سی آیت الله عبد الحمید معصومی تهرانی است. البته ایشان شخص معلوم الحالی هستند، چند سال پیش هم در دفاع ازبهائیان در غالبی بسیار دوستانه بیانیه ای دادند و مردم را به صلح هم نوع دوستی در مورد بهائیان دعوت کردند.   بنا بر قواعد بی بی سی هم هرفردی در ایران با اوپزیسیون همراه شود آیت الله است.     سؤال اینست که این آقای معصومی که با بی بی سی تلفنی حرف می زند اولا از کجا معلوم که معصومی است؟ آخر چرا باید در این موارد به این سایت اعتماد کرد؟  
 
بالفرض که آقای معصومی باشند، شما از میان چند هزار نفر مجتهد و مراجع تقلید می روید سراغ آنانی که حرف شما را بزنند؟     تمام مراجع بهائیان را نجس و مشرک می دانند.
نکته مهم هم اینست که آقای معصومی در جمهوری اسلامی در طرفداری از بهائیان با بی بی سی تلفنی صحبت می کنند و جمهوری اسلامی هم با ایشان کاری ندارد.  
مگر این سایت همیشه از شنود تلفن های ایرانیان صحبت نمی کند؟ پس این، خود نشانه آزادی دفاع از بهائیان است.     در ضمن آقای ثابتی که خودشان بهائی هستند، این نظرات شیخ انصاری و میرزای شیرازی که دشمن سرسخت انگلیس بودند را در مورد مدارا با بهائیان از کجا آوردند؟  
ضمنا ایشان نمی دانند که شیخ انصاری و میرزا در زمان پهلوی نبودند.     از طرفی آقای فرشتیان ادعا می کنند که آقای جناتی درگوش ایشان گفته بودند که من مطالبی را 50 سال پیش در نجف نوشتم و فتوی بر نجس نبودن بهائیان دادم. در آن زمان هم زعیم و مرجع آن زمان به من گفت این مطالب درست نیست. من هم دلیل آوردم و ایشان گفتند دلایل درست است اما مصلحت نیست که ما این را مطرح کنیم.  
بعد هم ک آن زعیم به لندن برای عمل رفت و برگیت از فتوای خود برگشت.     این مطالب همه دروغ های بی بی سی هستند.     زعمای نجف در 50 سال پیش  آخوند خراسانی، یزدی - صاحب عروه، میرزای شیرازی دوم، شیخ الصوفیه اصفهانی و بعد هم   شیخ عبدالکریم حائری یزدی که هم زعیم قم و هم نجف، سید ابوالحسن اصفهانی و بعد از این ها هم آیت الله بروجردی که همه و   همه قائل به نجاست بهائیان می باشند.
اکر هم منظور زعمایی از قبیل آقای معصومی هستند که .....     به طور کلی باید گفت که از نظر شرع اسلام هر فردی حق دارد هر دینی داشته باشد. حتی شیطان پرست هم می تواند باشد. اما این به خودش مربوط می شود.
هرکسی خواست به جهنم برود آزاد است.   مهم اینست که حقوق شهروندی برای همه در قانون اسلام و قانون اساسی در نظر گرفته شده است.     حال ازاین میان تکلیف اهل کتاب معلوم است و همین بس که رؤسای هاکوپیان ارمنی هستند. اما فرقه های ضاله که فاسد العقیده  
هستند حق تبلیغ عقائد خود را ندارند.     اتفاقا بنا بر اخبار واصله جمهوری اسلامی در برخورد با این فرقه ضاله کوتاهی هم کرده است.     حق تحصیل را از بهائیان کسی سلب نکرده است ولی استاد شدن در دانشگاه یا فردی است که حرفی از بهائی بودنش نمی زند. یعنی همان حرفهای درست و مطالب آموزشی مصوب را آموزش می دهد، که کسی با او کاری ندارد. اصلا کسی نمی داند که او بهائیست.     اگر هم عقائد خود را تبلیغ می کند قطعا نظام باید با او برخورد کند.  
ما به هیچ عنوان مبانی حقوق بشری سازمان های تحت پوشش و سیاست های صهیونیست و امریکا را قبول نداریم.  شازمانهایی که برای هم جنس بازان هم حقوق شهروندی تجویز می کنند حق دخالت در حقوق شهروندی ایرانیان را ندارند.     ما نه برای این تکالیف سازمانهای حقوق بشر ارزشی قائلیم و نه به اخبار و مدارک بی بی سی و کارشناسانش.  




۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۹:۰۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن