تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813251708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریان اصلاح طلب با قدرت در انتخابات شرکت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ابطحی در جمع خبرنگاران:
جریان اصلاح طلب با قدرت در انتخابات شرکت می‌کند
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت:در فضای عمومی به طور حتم جریان اصلاح طلب با قدرت در انتخابات شرکت می‌کند.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد علی ابطحی" عضو مجمع روحانیون مبارز در حاشیهٔ مراسم ختم "حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبر صادقی" پدر همسر "محمد خاتمی" در پاسخ به سوالی درباره ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس گفت: در فضای عمومی به طور حتم جریان اصلاح طلب با قدرت در انتخابات شرکت می‌کند. 
 
وی درباره انتخاب سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس افزود: این بحث یک بحث انحرافی است و مهم این است که اصلاح طلبان تلاش کنند با یک وجه مشترک در انتخابات آینده حضور داشته باشند.  
 
عضو مجمع روحانیون غیر مبارز تصریح کرد: همه جریانات می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و اصلاح طلبان نیز شامل این مجموعه هستند. 
 
ابطحی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره توقیف روزنامه‌ها چه اصلاح طلبان و چه اصولگرایان در دولت یازدهم گفت: همیشه یکی از روزنامه‌ها که تعطیل می‌شد عمدتا روزنامه‌های اصلاح طلب بوده و یکی هم نهم دی بوده است. جریان مطبوعات نباید از تعطیلی رسانه‌ها حمایت کند زیرا من معتقدم تعطیلی هر رسانه‌ای به ضرر کشور است و آن را به صلاح نمی‌دانم.
 
عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: کسانی که از تعطیلی روزنامه‌های دیگر ابراز خوشحالی می‌کردند الان ابراز ناراحتی می‌کنند ولی این جریان باید یک اصل ثابت داشته باشد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن