تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815283746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام از اصلاح‌طلبان عبور کردند/ شهوت قدرت کروبی را به این روز انداخت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



امام از اصلاح‌طلبان عبور کردند/ شهوت قدرت کروبی را به این روز انداخت
امام در یک سال آخر عمر خود به جریان چپ میدان نمی‌دادند چراکه بسیاری از مسائل برای ایشان روشن شده بود و در واقع در آن یک سال مسیر را تغییر داده و از اصلاح‌طلبان عبور کردند.




  به گزارش سرویس گیشه جام نیوز،آیت‌الله جزایری عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده رهبر معظم انقلاب در استان خوزستان  در گفتگو با فارس در پاسخ به این سوال که "علت تغییر جهت مواضع افرادی مانند ابراهیم یزدی و کروبی که مدعی اند با امام رابطه قلبی داشته‌اند، چیست؟  گفت: آقای کروبی موضع دوری نسبت به امام نداشتند مگر اینکه جزء اصولگرایان نبودند و از اصلاح‌طلبان به شمار می‌آمدند و در مجلس ششم در زمانی که نمایندگان اعتصاب و در مجلس تحصن کردند، وی به عنوان عامل بازدارنده بود و آنها را کنترل می کرد اما در جریان انتخابات 88، تصور قاطع ایشان این بود که پیروز انتخابات است. عدم پیروزی در انتخابات موجب چنین جریانی شد.   *شهوت قدرت کروبی را به این روز انداخت وی افزود: من خودم با او صحبت نکردم اما از کسانی که با او صحبت کردند متوجه روحیات ایشان شدم که جدا از اینکه یک نفر ممکن است شهوت قدرت داشته باشد، درباره آقای کروبی مواجه شدن او با آنچه وی به طور کامل بر خلاف آن یقین داشت، موجب چنین امری شد که البته این امتحانی است که ممکن است برای هر کسی رخ دهد.   آیت الله جزایری،  در پاسخ به این سوال که چه دلایلی موجب می‌شود که فردی که از یاران صدیق امام خمینی(ره) بوده و وقایع جنگ و انقلاب را درک کرده است، اینگونه از مسیر انقلاب منحرف شود و راضی شود که به خاطر خود نظام لطمه بزرگی ببیند؟ گفتند:    همانطور که گفتم این امتحان الهی است که ممکن است برای هر فردی رخ دهد که درباره آقای کروبی جدا از اینکه بگوییم او شهوت مقام داشت یا خیر مواجه شدن او با آنچه که به خلاف آن یقین داشت موجب چنین امری شد اما درباره موسوی من اظهارنظر نمی‌کنم چراکه ارتباط چندانی با او نداشتم و تنها زمان نخست‌وزیری او را می‌شناختم که وقفه 20 ساله‌ای میان من و ایشان افتاد و بنابراین اکنون شناختی از موسوی ندارم.   به هر حال ما سال 88 همراهی فتنه جویان را با سران کفر مانند آمریکا و اسرائیل شاهد بودیم که در واقع رأس کار آنها بودند و این افراد پیاده‌نظام آنها محسوب می شدند. آنان اشتباه کردند و توقعات ایده‌آلیستی آنان و اشتباهاتشان موجب شد که به راه بدی کشیده شوند که سران کفر و شبکه‌های الجزیره و العربیه و گروهک منافقین نیز آنان را تایید کند، راهی که کلید آن از زمان 18 تیر سال 78 خورده بود و با هدایت عناصر خارج از کشور ادامه پیدا کرد.   امام جمعه اهواز، همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر شما اگر امام خمینی(ره) اکنون زنده بودند چه برخوردی را با کروبی و موسوی انجام می‌دادند؟ گفتند: من جای امام نیستم و نمی‌دانم که ایشان چه برخوردی را انجام می‌دادند اما اگر بخواهم براساس رفتاری که امام در زمان حیات خود انجام دادند، پاسخ سوال شما را بگویم باید بر این امر اشاره کنم که امام در یک سال آخر عمر خود به جریان چپ میدان نمی‌دادند چراکه بسیاری از مسائل برای ایشان روشن شده بود و در واقع در آن یک سال مسیر را تغییر داده و از اصلاح‌طلبان عبور کردند.   برخورد امام با جبهه ملی که مشخص بود اما درباره نهضت آزادی که بازرگان را به رهبری قبول داشتند، امام متوجه گرایش آمریکایی آنان شدند و مقابله کردند چراکه گرایشات آمریکایی آنها برای امام به اثبات رسیده بود.
  105  




۱۳۹۲/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن