تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815009209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر ایران: برای اربعین، برنامه‌ریزی مالی داشته باشید


واضح آرشیو وب فارسی::

سفیر ایران در عراق با تاکید بر اهمیت حفظ شأن و جایگاه زائران ایرانی در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: امسال زائران اربعین حسینی باید توجه ویژه‌ای به موضوع غزه و فلسطین داشته باشند. شعار امسال اربعین «کربلا طریق الاقصی» در حمایت از مردم غزه و فلسطین انتخاب شده است.



محمد کاظم آل صادق با اشاره به فعالیت‌های ستاد اربعین در عراق اظهار داشت: این ستاد از ۱۰ قرارگاه و هشت کمیته تشکیل شده و خدمات گسترده‌ای را در نقاط مختلف عراق، از اربیل در شمال تا بصره در جنوب، به زائران ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه کنسولگری‌های ایران در عراق به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران اربعین هستند، افزود: در ستاد اربعین عراق، کمیته‌های فرهنگی، حمل‌ و نقل، اسکان و تغذیه، بهداشت، کنسولی، راهنمایی گم‌شدگان، امنیت و رسانه به ارائه خدمات به زائران مشغول هستند.

آماده‌سازی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد. وی با اشاره به همکاری گسترده دولت عراق، گفت: "عراقی‌ها استقبال از زائران را افتخاری برای خود می‌دانند و ما نیز تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران ایرانی انجام می‌دهیم."



خدمات گسترده در سراسر عراق

ستاد اربعین ایران در عراق با ایجاد ۱۰ قرارگاه و هشت کمیته، خدمات متنوعی از جمله اسکان، تغذیه، بهداشت و امنیت را در سراسر عراق ارائه می‌دهد. کنسولگری‌های ایران نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات زائران هستند.

تسهیل تردد در مرزها

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای امسال، تسهیل تردد زائران در چهار مرز شلمچه، مهران، چذابه و خسروی است. با افزایش تعداد گیت‌ها و سایبان‌ها و بهبود زیرساخت‌ها، زائران می‌توانند بدون اتلاف وقت از مرز عبور کنند.

توصیه‌ها به زائران

کوتاه کردن مدت سفر: زائران توصیه می‌شوند سفر خود را کوتاه کرده و حداکثر پنج روز در عراق حضور داشته باشند.
بردن پول کافی: سفر اربعین رایگان نیست و زائران باید هزینه‌های خود را تامین کنند.
تماس با شماره ۱۲۸ در مواقع اضطراری: در صورت بروز هرگونه مشکل، زائران می‌توانند با شماره ۱۲۸ تماس بگیرند.
مراقبت از افراد مسن و بیماران: از افراد مسن و بیماران خواسته می‌شود که از سفر به عراق خودداری کنند.

همکاری نزدیک با دولت عراق

سفیر ایران بر همکاری نزدیک با دولت عراق تاکید کرد و گفت: "ما از همکاری‌های دولت عراق در برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین بسیار سپاسگزاریم."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن