تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین کوله پشتی های مسافرتی که میتوانید بخرید!


واضح آرشیو وب فارسی::



حمل لوازم ضروری سفر یکی از دغدغه های مسافران به شمار می رود. کوله پشتی‌ها بهترین وسایل برای حمل و نقل در سفرهای کوتاه می باشند. کوله پشتی های مسافرتی را می توان از مراکز فروش معتبر این محصول خریداری نمود. کوله مسافرتی دارای ویژگی های متعددی است. برندهای زیادی در دنیا انواع کوله پشتی دانشجویی، مسافرتی و کوله لپ تاپ را تولید می نمایند. کوله بنج علاوه بر جنس بدنه با کیفیت در شرایط محیطی متفاوت نیز مناسب باشد.

کوله پشتی مسافرتی چیست؟

کوله پشتی ها معمولا همان کیف های مسافرتی با ابعاد متفاوت می باشند. در گذشته از کوله پشتی به عنوان یک کیف مدرسه و یا دانشگاه استفاده می شد. اما امروزه تنوع این محصولات افزایش یافته و از ک در مسافرت، باشگاه و حتی محیط های اداری نیز استفاده می شود. کوله پشتی مسافرتی نوعی از کوله پشتی است که دارای جیب و محفظه های متعدد است تا علاوه بر جادار بودن، قرار دادن هر نوع وسيله ای در آن امکان پذیر باشد.

ویژگی های کوله پشتی مسافرتی

از آنجایی که در مسافرت ممکن است از مبدا تا مقصد شاهد تغییرات محیطی و آب و هوایی باشیم، در نتیجه جنس بدنه کوله پشتی بسیار مهم است. جا دار بودن از دیگر ویژگی های انواع کوله پشتی مسافرتی محسوب می گردد. کوله های مسافرتی همچنین باید بر اساس استانداردهای این حوزه طراحی شده باشند تا در طول سفر و استفاده از آنها، به اعضای بدن فشار وارد نگردد. قابلیت حمل لپ تاپ یکی دیگر از مزیت های این نوع از کوله ها به شمار می رود. وجود پورت یو اس بی از دیگر امکانات یک کوله مسافرتی با کیفیت محسوب می شود. 

برترین برندهای کوله پشتی مسافرتی در جهان

برندهای زیادی در سراسر جهان، انواع کیف و کوله پشتی را تولید کرده و روانه بازارهای جهانی می کنند. اما در این میان بنج (Bange) یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده کوله پشتی مسافرتی در دنیا محسوب می گردد. برند بنج یکی از تولید کنندگان برتر کراس بادی، کیف ورزشی و انواع کوله پشتی به شمار می رود. این شرکت نخستین بار در سال 1971 میلادی در چین آغاز به کار نمود. پس از گذشت زمان کمی، محصولات تولیدی این برند به دلیل طراحی خاص و کیفیت بالا، در جهان شهرت یافت.



ارتیک هانتر یکی از رقبای برند بنج می باشد. آرکتیک هانتر نیز همانند بنج یک شرکت چینی در زمینه تولید انواع کوله پشتی و کراس بادی است. تولیدات این برند بر خلاف بسیاری از محصولات چینی، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است. بنابراین محصولات این برند را نیز می توان یکی از پر فروش ترین نمونه های موجود در بازار به شمار آورد.

ویژگی های کوله پشتی مسافرتی بنج

طراحی خاص، ساده و شیک محصولات برند بنج، در بین عموم مردم زبانزد است. کوله پشتی های مسافرتی این برند دارای جیب های متعددی می باشند تا بتوان از طریق آنها، وسایل مختلف را حمل نمود. جنس بدنه این کوله ها اغلب از برزنت درجه است. از مشخصه های بارز کوله پشتی مسافرتی برند بنج، آب گریز بودن آن است. بر این اساس نفوذ آب در شرایط مختلف به درون کوله امکان پذیر نبوده و از لوازم داخل آن در برابر رطوبت محافظت می گردد. برخی از مدل های کوله پشتی مسافرتی بنج، در چند رنگ تولید شده اند. بنابراین می توان تنوع رنگی متفاوتی را در محصولات این برند شاهد بود. در کنار کوله های متنوع بنج میتوانید از قابلیت حمل آسان تر کراس بادی بنج استفاده کنید و وسایل ضروری خود را به همراه داشته باشید.



یراق ها و زیپ به کار رفته در تمام مدل های کوله پشتی این برند، جزو با کیفیت ترین نمونه های موجود در دنیاست. بنابراین می توان گفت که عمر محصولات تولیدی در شرکت بنج، بسیار زیاد است. همچنين در اکثر مدل های کوله پشتی بنج، از سیستم امنیتی TSA استفاده شده است. این سیستم در حقیقت یک قفل امنیتی است که مانع دزدی محتویات داخل کوله می گردد اما ماموران امنیتی می توانند بدون آسیب به آن، محتویات داخل کوله پشتی را بررسی نمایند. پشتی کوله های بنج بصورت ضد تعریق طراحی شده اند تا در صورت استفاده طولانی مدت، به فرد فشار وارد نگردد. بندهای دوشی کوله مسافرتی بنج نیز طبق استانداردهای جهانی، مانع از آسیب رسیدن به ستون فقرات و شانه ها می گردد.

قیمت کوله پشتی مسافرتی بنج

همان طور که پیش از این گفته شد، محصولات برند بنج از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند. از این رو انتظار می رود تا قیمت این محصولات بیش از حد معمول باشند. اما بر خلاف تصور عموم مردم، انواع کوله های مسافرتی این برند، قیمت خرید مناسبی دارند و مقرون به صرفه می باشند. قیمت مدل های مختلف کوله پشتی در این برند با یکدیگر متفاوت است. اما به طور کلی قیمت انواع کوله پشتی های مسافرتی بنج بین دو تا پنج میلیون تومان می باشند.

خرید کوله پشتی مسافرتی

فروشگاه های زیادی در سراسر کشور انواع کوله پشتی را عرضه می کنند. اما برای خرید محصولات برندهای معروف باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمود. نمایندگی های مجاز فروش برند بنج در کشور انگشت شمارند و دسترسی به آنها از نقاط مختلف کشور بسبار سخت می باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا از فروشگاه های اینترنتی معتبر، کوله پشتی مسافرتی بنج را خریداری نمایید.

فروشگاه Bangeiran.com به صورت مستمر انواع محصولات برند بنج را به فروش می رساند. بنابراین می توانید به راحتی با مراجعه به سایت فوق، مدل کوله پشتی مسافرتی خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. با ثبت سفارش، محصول مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل می گردد. همچنین به دلیل حذف واسطه ها، می توانید کوله پشتی اصل را با قیمت مناسب خریداری نمایید. 

انواع کوله پشتی مسافرتی بنج

اکثر کوله پشتی های مسافرتی بنج، قابلیت حمل لپ تاپ تا ابعاد 15.6 اینچ را دارند. برخی از مدل های کوله پشتی این برند عبارتند از:

کوله پشتی بنج مدل 2581 : این مدل از کوله پشتی این برند برای سفر مناسب ترین نمونه به شمار می رود. بدنه با کیفیت در کنار انعطاف پذیری بالا، از جمله مشخصه های آن محسوب می گردد.

کوله پشتی بنج مدل 7277 : بدنه با کیفیت در کنار طراحی عالی و جادار بودن، مهم ترین عامل برای خرید این مدل محسوب می گردد.

کوله پشتی بنج مدل 7663 : جیب های متعدد و زیپ با کیفیت، دو عامل مهم برای انتخاب این کوله زیباست.

کلام پایانی

بنج یکی از بهترین و برترین تولید کنندگان انواع کوله پشتی در جهان است. کوله مسافرتی یکی از انواع کوله پشتی می باشد که به صورت ویژه در مسافرت از آن استفاده می شود. این نوع از کوله ها باید بزرگ و جادار باشند تا حمل انواع لوازم سفر به وسیله آنها امکان پذیر باشد. کوله پشتی های مسافرتی همچنین باید از بدنه درجه برخوردار باشند تا فرد در حین سفر دچار مشکل نگردد. ضد تعریق بودن و بندهای دوشی استاندارد، از دیگر ویژگی های یک کوله پشتی مسافرتی با کیفیت محسوب می شود. شما به آسانی میتوانید انواع کوله های بنج را از نمایندگی آن یعنی بنج ایران خرید کنید. علاوه بر تمام این ویژگی ها، این کوله پشتی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن