تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ اداره ای حاضر به حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هیچ اداره ای حاضر به حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیست یاسوج - ایرنا - عضو شورای اسلامی یاسوج گفت: هیچ کدام از مدیران اجرایی یا نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد حاضر به حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیستند.


زهرا زمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری یاسوج به تنهایی نمی تواند هزینه های مالی این تیم را تامین کند و انتظار می رود سایر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حمایت های لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: تیم های شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران نماد ورزش کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان این استان در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور (جام آزادگان) هستند و باید در حد توان مورد حمایت مسوولان اجرایی استان قرار گیرند.
زمانی اظهار کرد: ورزش در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است و انتظار می رود متولیان امر توجه ویژه ای به ورزش این استان در بخش ها و حوزه های مختلف داشته باشند.
وی کمبود اعتبار، نبود اماکن ورزشی مختص بانوان، نبود حامی مالی و پرداخت نشدن حق الزحمه و بیمه مربیان ورزشی را از عمده ترین مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست.
زمانی با اشاره به اینکه به مقوله ورزش در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد توجه چندانی نشده، عنوان کرد: امید است تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده و با هماهنگی های لازم ساعت ورزش کارکنان نهادهای دولتی استان مشخص شود.
وی ابراز داشت: طرح ساخت پارک بانوان در یاسوج در یکی از نشست های شورای اسلامی این شهر ارائه شد که در صورت تامین اعتبار از سوی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود.
7535/566
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن