تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801183798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان سنگین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سرهنگ شیر محمدی:
ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان سنگین است
زنجان -خبرگزاری مهر: جانشین پلیس راه استان زنجان، با اشاره به اینکه حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سنگین است گفت: در این راستا تردد به کندی انجام می‌گیرد.



 سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی ترافیک در محورهای مواصلاتی استان بسیار سنگین است.

وی، اظهار داشت: تردد در محورهای زنجان به میانه، زنجان به قزوین بسیار سنگین بوده و تردد به کندی انجام می‌گیرد.

جانشین پلیس راه استان زنجان، به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت جانی خود و دیگران را تضمین کنند.

سرهنگ شیر محمدی ، به برخورد پلیس راه با رانندگان خاطی اشاره کرد وافزود: با توجه به اهمیت سلامت مسافران با افرادی که قوانین را زیر پا بگذارند پلیس راه با آنها برخورد جدی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: متاسفانه رانندگان صبر لازم را سر لوحه کار خود قرار نمی دهند و این امر باعث وقوع تصادف و پشیمانی برای یک عمر می شود.

جانشین پلیس راه استا زنجان افزود: متاسفانه 70 درصد از وقوع تصادفات در این مدت در استان به علت خستگی و خواب آلودگی بوده است بنابراین رانندگان به محض خستگی از رانندگی دست بکشند چرا که عدم توجه به این امر مهم عامل تصادف را تشدید می کند. سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی رانندگان با اعتیاط رانندگی کنندو با رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوبی را داشته باشند. وی همچنین گفت: دیروز با توجه به تردد زیادخودروها مشکلی در محورهای موصلاتی استان رخ نداد چرا که رانندگان با اعتیاط رانندگی کردند.    


۱۳۹۳/۱/۱۴ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن