تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان سنگین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان سنگین است رشت - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به پایان دور اول سفرهای نوروزی و آغاز دور دوم، تمامی محورهای مواصلاتی گیلان شاهد ورود و خروج خودروهای مسافران است.
وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین بویژه محدوده منجیل افزود: محور آستارا به اردبیل در غرب گیلان و محور چابکسر بویژه محدوده کوچصفهان در شرق استان نیز شاهد بار ترافیکی سنگین است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: در مرحله اول سفرهای نوروزی، حدود 680 هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است.
وی به در پیش بودن تعطیلات پیاپی در پایان هفته آتی اشاره و اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها، در روزهای آینده نیز شاهد ورود حجم زیادی از مسافران از اقصی نقاط کشور به گیلان خواهیم بود.
سرهنگ رستگار در توضیح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی درنظر گرفته شده در برخی راه های ارتباطی گیلان گفت: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز دوشنبه یازدهم فروردین ماه الی ساعت 8 روز شنبه 16 فروردین ماه از جاده قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.
وی ادامه داد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 الی 24 روزهای 12 ، 13 ، 14 و 15 فروردین ماه سال 93 از جاده آستارا به اردبیل و بالعکس نیز ممنوع است.
طرح نوروزی پلیس گیلان از 26 اسفندماه آغاز شده و 600 واحد گشتی در حوزه انتظامی و 450 واحد گشتی در راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در این طرح مشارکت دارند.
58 کانکس پلیس نیز در تفرجگاه ها، پارک ها و دیگر نقاط حساس برای راهنمایی، هدایت و تامین امنیت عمومی استقرار یافته اند.
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن