تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محورهای مواصلاتی زیر بار ترافیک نیمه سنگین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محورهای مواصلاتی زیر بار ترافیک نیمه سنگین تهران - ایرنا - رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی زیر بار ترافیک نیمه سنگین کشور را تشریح کرد.


سرهنگ محمدحسین حمیدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: اکنون محورهای مواصلاتی استان گیلان، محورهای قزوین به رشت در محدوده منجیل به رودبار، استان خراسان شمالی در محدوده جنگل گلستان به بجنورد، استان خراسان رضوی در محدوده سبزوار به مشهد و استان قم محدوده آزادراه تهران به قم دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استانهای اصفهان، محورهای نطنز به اردستان و اتوبان کاشان به اصفهان،خراسان رضوی محور رباط سنگ، گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
سرهنگ حمیدی اضافه کرد: بارش خفیف برف که در محور اصفهان محدوده داران به الیگودرز و ارتفاعات استان سمنان، استان خراسان شمالی محور بجنورد به چمن بید و استان زنجان محور زنجان به بیجار گزارش شده بود نیز متوقف شده است.
این مقام مسئول در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از شهروندان خواست در طول سفر با آمادگی لازم ، توجه به جلو و با سرعت سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا در صورت مواجهه با شرایط سخت قادر به کنترل وسایل نقلیه خود باشند.
وی خستگی و خواب آلودگی و نیز کم توجهی رانندگان به جلو را از علل تصادفات رانندگی عنوان و به آنها توصیه کرد: در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتی در مسافت های کوتاه، حتماً توقف ده دقیقه ای داشته باشند تا با آمادگی کامل رانندگی کنند.
اجتمام(4)**7029**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن