تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعیت تردد و ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ممنوعیت تردد و ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی کشور تهران - ایرنا - رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه و ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی کشور خبرداد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ « محمد حسین حمیدی» افزود: محورهای قزوین - رشت، کرج - چالوس، هراز، باندشمالی آزادراه های تهران - کرج، کرج - قزوین و فیروزکوه دارای ترافیک نیمه سنگین است.
وی گفت: تردد انواع وسیله نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت 12 امروز تا ساعت سه بامداد فردا از میدان امیرکبیر به سمت چالوس مسدود خواهد بود و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 تا سه بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: در محور هراز، تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت یک بامداد امروز (چهارم فروردین) تا ساعت یک بامداد فردا (پنجم فروردین ماه) از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.
حمیدی ادامه داد: تردد انواع وسیله نقلیه در محور هراز از ساعت 13 امروز تا ساعت یک بامداد فردا از رودهن به آب اسک ممنوع است؛ همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 تا یک بامداد فردا از آب اسک تا رودهن نیز یکطرفه اعلام شد.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: در محور فیروزکوه ، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت یک بامداد امروز تا ساعت یک بامداد فردا (پنجم فروردین)از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
به گفته وی، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی درمحورهای قدیم قزوین- رشت، قدیم ساوه- همدان، ایذه - شهرکرد، سلفچگان- قم، جاده قدیم کاشان- قم و جاده قدیم تهران- قم، از ساعت یک بامداد امروز تا ساعت یک بامداد فردا ( پنجم فروردین) ممنوع خواهد بود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در محور یزد- طبس، تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت یک بامداد امروز تا 12 شب ممنوع است.
حمیدی خاطرنشان کرد: در محورهای استان بوشهر و اصفهان تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی ممنوع است تا ترافیکی روان برای سایر وسایل نقلیه وجود داشته باشد.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین به انسداد محور شهداد- نهبندان به علت جاری شدن سیل، شمشک به دیزین و قم - گرمسار به دلیل عملیات راه سازی، اشاره کرد.
اجتمام(1)**1776**1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن