تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان سنگین است/ اعمال محدودیت های ترافیکی در روز طبیعت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سرهنگ شیر محمدی:
حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان سنگین است/ اعمال محدودیت های ترافیکی در روز طبیعت
زنجان -خبرگزاری مهر: جانشین پلیس راه استان زنجان ، با اشاره به اینکه حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان سنگین است گفت: در این راستا تردد به کندی انجام می گیرد.



سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به اینکه از دیروز بارش در استان شروع شده ترافیک در محورهای مواصلاتی استان بسیار سنگین می باشد.  وی، به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت جانی خود و دیگران را تضمین کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان ، به برخورد پلیس راه با رانندگان خاطی اشاره کرد وافزود: با توجه به اهمیت سلامت مسافران با افرادی که قوانین را زیر پا بگذارند پلیس راه با آنها برخورد جدی خواهد کرد.

سرهنگ شیر محمدی  گفت: متاسفانه رانندگان صبر لازم را سر لوحه کار خود قرار نمی دهند و این امر باعث وقوع تصادف و پشیمانی برای یک عمر می شود.

وی یادآورشد: متاسفانه 70 درصد از وقوع تصادفات در این مدت در استان به علت خستگی و خواب آلودگی بوده است بنابراین رانندگان به محض خستگی از رانندگی دست بکشند چرا که عدم توجه به این امر مهم عامل تصادف را تشدید می کند. جانشین فرمانده پلیس راه استان زنجان،  به محدودیت های ترافیکی در روز طبیعت در استان اشاره کرد و گفت: ورود انواع موتور سیکلت به محورهای مواصلاتی استان ممنوع است. سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه خانواده ها در این روز به دشت و دمن خواهند زد در این راستا پلیس برای حفظ امنیت جانی مردم محدودیت ترافیکی در این روز را در دستور کار جدی خود دارد.

 وی تصریح کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده ورود انواع کامیون و موتور سیکلت در محورهای زنجان به طارم، زنجان به میانه و همچنین محور تهم به چورزق ممنوع است و پلیس با متخلفان برخورد می کند.

 جانشین پلیس راه استان زنجان ، یاد آورشد: از تردد وانت بارهایی که سرنشینان خود را در قسمت عقب خودرو  حمل می کنند نیز در این روز ممانعت به عمل خواهد آمد. سرهنگ شیر محمدی افزود: پلیس راه با رانندگان خاطی که در این روز مسافر بیش از حد محاز حمل کنند برخورد جدی خواهد کرد. وی، همچنین در ادامه از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور زنجان به خدابنده خبر دادو گفت: متاسفانه کودک هفت ماهه به علت واژگونی سواری پیکان به بیرون پرت شد.    


۱۳۹۳/۱/۱۲ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن