تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818776961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال محدوديتهاي ترافيكي در محورهاي هراز و فيروزکوه/ تردد تریلر و کامیون در روزهای پرترافیک ممنوع


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
اعمال محدوديتهاي ترافيكي در محورهاي هراز و فيروزکوه/ تردد تریلر و کامیون در روزهای پرترافیک ممنوع
شرق استان تهران - خبرگزاری مهر: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي شرق استان تهران گفت: تردد انواع تريلر و کاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني در روزهايي که ترافيک سنگين در محورهاي هراز و فيروزکوه پيش بيني شده ممنوع است.



سر هنگ مهران کرانيان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به افزايش حجم سفرها در تعطيلات نوروز 93، محدوديت هايي از سوي پليس راه در محورهاي هراز و فيروزکوه اعمال مي شود. وی افزود: بر همين اساس به منظور ارتقاي ضريب ايمني و روان سازي ترافيك در محور هاي مواصلاتي، تردد انواع تريلر و کاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح روز پنج شنبه هفتم فروردين ماه الي 1 بامداد روز شنبه نهم فروردين و از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه يازدهم فروردين الي ساعت 12 ظهر روز شنبه شانزدهم فروردين ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است. این مسئول عنوان کرد: همچنین تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 1 بعدازظهر روزهاي 14،8،4 و 15 فروردين ماه الي 1 بامداد روزهاي بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد ازظهر روزهاي فوق الي 1 بامداد روزهاي بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت يکطرف خواهد بود.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي شرق استان تهران اعلام کرد: تردد انواع تريلر و کاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح روز پنج شنبه هفتم فروردين ماه الي 1 بامداد روز شنبه نهم فروردين و از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه يازدهم فروردين الي ساعت 12 ظهر روز شنبه شانزدهم فروردين ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 


۱۳۹۳/۱/۳ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن