تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تالش از یک سال تلاش خبرنگاران شهرستان تجلیل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار تالش از یک سال تلاش خبرنگاران شهرستان تجلیل کرد آستارا ـ ایرنا ـ علی فتح اللهی فرماندار تالش از زحمات و تلاش فرهنگی مستمر 21 نفر از اصحاب رسانه و خبر این شهرستان تجلیل و تقدیر کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار شهرستان تالش عصر یکشنبه در این دیدار گفت: من از همه خبرنگاران که در مدت یکسال گذشته در شهرستان فعال بوده اند و اخبار فرمانداری شهرستان را پوشش مناسب دادند ، قدردانی و تشکر می کنم.
فتح اللهی افزود: ورود من برای خدمت به شهرستان تالش با شروع هفته وحدت ، دهه مبارکه فجر و بارش برف سنگین همراه بود و در این مدت تلاش خبرنگاران را در پوشش اخبار این ایام از نزدیک مشاهده کردم.
وی بیان کرد: خبرنگاران در لبه تیغ حرکت می کنند و قلمی که در دست دارند، آنقدر مقدس است که خداوند به آن سوگند یاد کرده و این قلم می تواند چنان حرکت کند که سرنوشت کسی را عوض کند و یا خدای نکرده عدالتی را ناعدالتی کند.
وی تشخیص درست مسائل توسط خبرنگاران را بسیار حساس دانست و ادامه داد: در همین جا با یکدیگر این قرار را می گذاریم که حداقل هر فصلی یک بار با هم بنشینیم و حرف و درد دل مردم را از زبان شما بشنویم و اقدامات دولت را به مردم منعکس کنیم.
رییس شورای اداری شهرستان تالش افزود: شرایط کشور هم اکنون از ابعاد مختلفی حساس است و مرحله دوم هدفمندی یارانه ها کار بزرگی برای این دولت در سال آینده خواهد بود و من نیز از خبرنگاران تقاضای همکاری و همراهی دارم.
فرماندار تالش با تبریک کسب مقام در جشنواره مطبوعات استانی برای نشریه تیلار افزود: باید از همه خبرنگاران و همچنین نخبگان ، ورزشکاران تشکر کرده و از تلاش آنها در یکسال گذشته قدردانی کنیم.
فرماندار تالش از برگزاری دو جلسه ستاد هماهنگی سفر نوروزی در شهرستان و اتخاذ تدابیر مناسب برای استقبال از مسافران نوروز خبر داد و گفت: اصناف و بازاریان با رعایت فرهنگ ترافیکی و کمک در حفظ نظافت شهر می توانند زمینه مناسب برای ماندگاری بیشتر مسافران در شهرستان را فراهم آورند.
چنگیز شکوری مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش نیز با تقدیر از اصحاب رسانه و خبر ، از انعکاس بیش از 250 خبر در طول ایام مبارک فجر از سوی خبرنگاران این شهرستان خبر داد و افزود: خبرنگاران جایگاه سترگی در انعکاس عملکرد خادمان نظام به مردم و بیان مشکلات مردم دارند.
وی خبرنگاران را سفیران آگاهی و اندیشه نامید و جایگاه قلم و تلاش آنها را مبارک و مهم برشمرد و از همکاری صمیمانه کلیه خبرنگاران شهرستان و خبرگزاری های استان قدردانی کرد.
سیدجلال سیدمحمدی مدیر کانون خبرنگاران شهرستان تالش و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در سخنان کوتاهی سال 92 را سال پرتحرکی برای خبرنگاران شهرستان خواند و آن را متاثر از تلاش و فعالیت مسوول روابط عمومی فرمانداری در فعال نمودن پرتال فرمانداری تالش و جلب همکاری خبرنگاران دانست.
به گزارش ایرنا در این جلسه هدایا و لوح سپاسی به 21 نفر از خبرنگاران حاضر اهدا شد.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7106 / 535 / 695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن