تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تالش :اولویت کار در سال 93 پیگیری پروژه های نیمه تمام باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار تالش :اولویت کار در سال 93 پیگیری پروژه های نیمه تمام باشد آستارا ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان تالش گفت: اولویت کار مدیران و مسوولان در سال 93 باید پیگیری پروژه های نیمه تمام باشد.


به گزارش ایرنا، ˈعلی فتح الهیˈ عصر شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش گفت: یکی از مهمترین جلسات ما کمیته برنامه ریزی می باشد که به ویژه در زمینه تصمیم گیری در بخش های عمرانی و پروژه ای بسیار مهم است.
وی اظهار کرد: اگر پروژه های ما اجرائی شده و پیگیری مناسبی داشته باشد ، می توانیم به موقع و مناسب از اعتبارات استانی استفاده کنیم.
وی خطاب به روسا و مسوولان ادارات شهرستان گفت: در کارها باید اولویت ها بر مبنای کارشناسی باشد و همچنین تعداد پروژه ها هم باید بر مبنای نیازها و کارشناسی تعریف و اجرا شود.
رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش افزود: اولویت کار در سال پیش رو باید پیگیری و اتمام کارها و پروژه های نیمه تمام باشد.
فرماندار شهرستان تالش به نظارت بر کیفیت کار پیمانکاران با توجه به مشکلات تأمین اعتبار تاکید و اضافه کرد: اگر پیمانکاری در مورد کیفیت ارائه کار ضعیف عمل کند ، دستگاه مربوطه باید برخورد کند و در ارزیابی مدیران این مطلب یکی از شاخص ها خواهد بود.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7106 / 535 / 695
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن