تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره مطبوعات ازتلاشهای مرحومه حنانه زاکانی خبرنگار تجلیل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره مطبوعات ازتلاشهای مرحومه حنانه زاکانی خبرنگار ایرنا تجلیل می کند تهران - ایرنا - همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی از تلاشهای مرحومه حنانه زاکانی خبرنگار پرتلاش ایرنا با حضور خانواده وی تجلیل خواهد شد.


به گزارش خبرنگار حوزه رسانه ایرنا، اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی هفدهم اسفندماه (شنبه) با حضور شماری از مسولان از جمله علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیرارشاد، اهالی رسانه و فرهنگ و هنر و پیشکسوتان و فعالان مطبوعات و رسانه کشور در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
حنانه زاکانی از خبرنگاران محبوب و پرتلاش گروه اجتماعی خبرگزاری جمهوری اسلامی 16 شهریورماه 92 براثر ایست قلبی چشم از جهان فروبست.
زاکانی که 29 بهار از عمرش سپری شده بود، حدود هشت سال در ایرنا در حوزه سازمان های تامین اجتماعی، بهزیستی، زنان، سازمان نظام پرستاری، بیمه ها، آسایشگاه معلولان و سالمندان، شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و نظام پزشکی منشاء خدمات چشمگیر خبری بود.
این خبرنگار پرتوانمند با علاقه و جدیت تمام در بیشتر اوقات تا دیرهنگام به پوشش خبری تحولات حوزه های مختلف تحت مسئولیت خود می پرداخت به طوری که این امر سبب شده بود بسیاری از اخبار و گزارش های آن مرحومه به عنوان منشاء تحولات و تصمیم گیری های مسئولان این حوزه ها قرار گیرد به طوری که مرحومه زاکانی بارها از سوی مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بهزیستی، بیمه ها، آسایشگاه معلولان و سالمندان و همچنین مدیریت ایرنا مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
مرحومه زاکانی در قطعه نام آوران و مفاخر آرامستان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شده است.
همچنین در این مراسم علاوه بر معرفی و تقدیر از 35 نفر به عنوان برترین های این دوره جشنواره مطبوعات، برنامه های جانبی نیز تدارک و اجرا می شود که گرامیداشت یاد و خاطر درگذشتگان و تجلیل از آنها از جمله آنهاست.
در این راستا فیلم مستندی با عنوان سفرنامه کلمات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان مطبوعات و رسانه به نمایش در خواهد آمد.
این مستند، با متن و لحنی شاعرانه، مخاطبان را به باور ارزش هایی که طی سالیان طولانی توسط پیشکسوتان مطبوعات بر آن ها تاکید شده فراخوانده و در ادامه، 14 تن از چهره های مطبوعاتی که در سال جاری به دیار باقی شتافته اند را معرفی می شوند.
فراهنگ(2)1355**1558
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن