تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801231796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فیروزکوه: چهارشنبه آخر سال را به سوی فرهنگ اصیل اسلامی هدایت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار فیروزکوه: چهارشنبه آخر سال را به سوی فرهنگ اصیل اسلامی هدایت کنیم فیروزکوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با برنامه ریزی مناسب و فرهنگ سازی باید چهارشنبه آخر سال را به سوی فرهنگ اصیل اسلامی هدایت کنیم.


به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم مهریˈ روز پنجشنبه در چهل و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر، با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اظهارکرد: به منظور پیشگیری از خطراتی که همه ساله در این ایام با آن مواجه ایم، لازم است کار فرهنگی انجام شود و از نهادهایی همچون اداره صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی انتظار مدیریت مطلوب مساله می رود.
وی خواستار آن شد تا سپاه با هماهنگی پایگاه های بسیج شهرستان به دنبال راهکارهای جایگزین برای این مساله باشند و علاوه بر آنها سایر نهادهای عضو شورای فرهنگ عمومی نیز با برنامه عمل کنند تا چهارشنبه سوری را به سمت فرهنگ اسلامی به پیش ببریم.
مهری همچنین با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت، خواستار برنامه محوری دستگاه های فرهنگی بخصوص محیط زیست شد تا طبیعت گردی به سمت فرهنگ اصیل آن هدایت کنیم.
وی بیان کرد: این مساله با توجه به حضور خیل تماشاگران و طبیعت گردان در این روز از سایر نقاط دور و نزدیک در شهرستان، از اهمیت بالایی برخوردار است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه صله رحم را مهمترین موضوع فرهنگی عید نوروز برشمرد و با اشاره به تقارن آن با ایام فاطمیه، ابراز امیدواری کرد؛ عزاداری این ایام همانند عزاداری های محرم و صفر مردمی برگزار شود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالعلی استیریˈ امام جمعه شهرستان فیروزکوه ایام فاطمیه را بهانه ای برای اتصال با حلقه نبوت و امامت و شناخت هر چه بهتر حریم اهل بیت(ع) برشمرد.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه امسال به دلیل تقارن با نوروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در ظاهر و باطن خود و محیط شهرها و روستاها، ایام را به معنای واقعی کلمه فاطمی جلوه دهیم.
گزارش ایرنا حاکی است؛ در این جلسه برنامه ریزی های اولیه برگزاری مراسم تشییع نمادین حضرت فاطمه(س) در سطح شهر انجام شد و نهادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه به ارائه عملکرد فرهنگی پرداختند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن