تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801237383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت منابع آب 24 استان قرمز شد/ پیاده‌سازی تعرفه‌های جدید آب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > انرژی
وضعیت منابع آب 24 استان قرمز شد/ پیاده‌سازی تعرفه‌های جدید آب
قائم مقام وزير نيرو با اعلام قرمز شدن وضعیت منابع آبی در 24 استان کشور گفت: در حال حاضر، تنها وضعیت آبی 7 استان کشور در حالت قرمز قرار ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، ستار محمودی با اعلام اینکه 24 استان كشور در وضعيت قرمز منابع آبي هستند گفت: تنها وضعيت آبي 7 استان از ميان 31 استان كشور قرمز نيست و اين در حالي است كه 24 استان از لحاظ وضعيت منابع آبي در وضعيت قرمز قرار دارند و منابع آبي آنها كاهش محسوس داشته است. قائم مقام وزير نيرو به ارزش آب اشاره كرد و اظهارداشت:متاسفانه ايران در مقايسه با ساير كشور ها از لحاظ مصارف آب كشاورزي، افزايش درآمد و توليد محصولات كشاورزي به ازاي هر مترمكعب آب، در جايگاه مناسبي قرار نگرفته است. وي به كاهش بارندگي ها، كاهش جريان هاي سطحي و رواناب ها در سال آبي جاري و در مقايسه با متوسط درازمدت و سال آبي گذشته اشاره كرد. محمودي روند تكاملي شركت هاي آب و فاضلاب از بدو تاسيس را مناسب ارزيابي كرد و گفت: ظرفيت هاي مناسبي از جهت اقدامات فني - مهندسي براي مديريت آبرساني صورت گرفته اما امروزه نياز است كه اقدامات توسعه پايدار در خصوص ارزش آب و روند منابع آب سطحي صورت پذيرد. قائم مقام وزير نيرو نحوه پياده سازي تعرفه هاي ابلاغ شده در سال آينده را بسيار مهم ارزيابي كرد و بیان داشت: در سال آينده دو چالش مهم مشكل منابع آب و نحوه پياده سازي تعرفه هاي ابلاغ شده پيش روي ما است. محمودي تصريح كرد: سال آينده آزموني است براي مديريت جديد صنعت آب و فاضلاب كشور كه به آمادگي سيستم هاي مديريتي بستگي دارد. وي به راهكارهاي مديريتي براي چالش هاي احتمالي اشاره كرد و گفت: اطمينان از تامين ميزان سرانه آب، اولويت بخشي و تمركز بر طرح هاي نيمه تمام، پيش بيني طرح هاي اضطراري، برنامه نگهداري و بهره برداري از تاسيسات، توجه به كيفيت آب، شيوه هاي كنترل مصرف، شيوه هاي كنترل مصرف، اندازه گيري و سرعت عمل در رفع حوادث از برنامه هاي مهم مديريتي در سال آينده عنوان كرد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن