تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802158208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت نامناسب سیستمهای بهره برداری از منابع آب در استانها/ سرمایه‌گذاری 500 هزار میلیارد ریالی برای مدیریت مصرف


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی حبیبی انتقاد کرد:
وضعیت نامناسب سیستمهای بهره برداری از منابع آب در استانها/ سرمایه‌گذاری 500 هزار میلیارد ریالی برای مدیریت مصرف
ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران از وضعیت نامناسب سیستمهای بهره برداری از منابع آب در استانها انتقاد کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر حبیبی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، سیستم های بهره برداری در استانها را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: ظرفیت سازی های مناسب درحوزه حفاظت و بهره برداری اتفاق نیفتاده و این مربوط به ضعفی است که در گذشته وجود داشته است. وی اظهار داشت: رویکرد جدید دولت و وزارت نیرو حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع آب و مدیریت مصرف بوده به طوری که طی سنوات گذشته بیش از 500 هزار میلیارد ریال در حوزه ساخت سدها و شبکه ها در کشور هزینه شده و این تغییر رویکرد موجب حفظ این سرمایه گذاری ها و نگهداری تاسیسات و کارایی آنها بصورت کمی و کیفی می شود. حبیبی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون همه سازمانها از جمله محیط زیست،منابع طبیعی،جهاد کشاورزی و سایر نهادها و دستگاه های ذیربط بیشتر از قبل وارد بحث آب شده اند، اعلام کرد: باید برای اجرای طرحهایی که در حوزه آب داریم از این موقعیت بهتر و موثرتر استفاده کنیم. معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه عنوان کرد: فضای همکاری که در وزارت نیرو ایجاد شده باید در استان ها نیز فعال شود و کارگروه ماده 11 و شورای حفاظت از منابع آب برای طرح مسائل و اتخاذ تصمیم برای حل مشکلات باید به صورت جدی وارد عمل شود. وی تغییر رویکرد تمام مسئولان، برگزاری جلسات تخصصی شورای عالی آب و تکلیف کردن مصوبات شورای عالی آب جهت اجرا را ظرفیت های مهم ایجاد شده در حوزه حفاظت و بهره برداری از منابع آب دانست و گفت: تعهد و بار سنگینی بر دوش این حوزه گذاشته شده و باید با ظرفیت سازی های لازم و حمایت های سایر بخش ها بتواند به این تعهدات عمل کند. وی در پایان اهمیت آذربایجان غربی در حوزه سدها و شبکه ها و مسائل دریاچه ارومیه را در حوزه حفاظت و بهره برداری بسیار حساس و مهم دانست و ضمن تاکید بر اهمیت گروه های گشت و بازرسی در حفاظت ازمنابع آب استان از مدیران شرکت آب منطقه ای خواستار پیگیری مکاتبات درباره مسائل و مشکلات موجود در این حوزه شد. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: نگاه صرف توسعه ای در سال های گذشته موجب غفلت این شرکت از توجه به حوزه حفاظت و بهره برداری از منابع آب شده بطوریکه مدیریت و بهره برداری بهینه از منابع آب زیرزمینی موجود با توجه به کاهش آبهای سطحی استان امری حیاتی است. کیومرث دانشجو افزود: نگاه جدید این شرکت حمایت کامل از سیاستهای حفاظت و بهره برداری از منابع آب بوده و تلاش خواهیم کرد که این استان را به استان پیشرو در حفاظت از منابع آب تبدیل کرده و در این راستا نباید از این حوزه غافل شده بلکه باید تمام توان خود را برای حفظ آبهای موجود در استان به عنوان ذخیره ای ارزشمند صرف کنیم.


۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن