تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش برای خود مفتی تولید می کند !


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



داعش برای خود مفتی تولید می کند !
عثمان روحیه ضعیفی دارد و شایستگی فرماندهی ندارد و فقط به درد تحریک اعضای عربستانی داعش برای ماندن در صفوف این گروه و تحریک اتباع عربستانی برای سفر به سوریه می خورد .




به گزارش سرویس دینی جام نیوز؛ طبق اعلام یک منبع نزدیک به خانواده آل نازح؛ خانواده عثمان قبلاً بیش از 800 هزار ریال عربستان ( بیش از 200 هزار دلار ) را برای آزاد کردن وی از زندانی در عربستان پرداخت کرده بودند، زیرا عثمان در یک حادثه رانندگی 7  کارگر آسیایی را کشته بود .  
این منبع در مصاحبه با روزنامه الحیاه اعلام کرد: عثمان که دارای فوق لیسانس اصول فقه از دانشگاه ملک خالد شهر ابها استان عسیر در جنوب غرب عربستان است و روستایش در همین استان واقع است؛ همراه تعدادی دیگر از هم ولایتی هایش به سوریه رفته است تا با ارتش این کشور بجنگد.  
منبع مذکور افزود : عثمان قبلاً به علت دست داشتن در یک مساله امنیتی یک سال زندانی بود.
این منبع جزئیاتی درخصوص این مساله فاش نکرد.  
منبع نزدیک به خانواده عثمان اعلام کرد : عثمان دارای زن و چند پسر است و پس از اینکه هفت کارگر آسیایی را با ناشیگری خود در یک حادثه رانندگی کُشت و خانواده اش مبلغ زیادی را برای آزاد کردن وی پرداخت کرد، ناگهان سر از سوریه درآورد.  
منابع آگاه نیز به روزنامه الحیات اعلام کردند : داعش از عثمان برای نگه داشتن دیگر اتباع عربستانی در صفوف خود و ادامه دادن به مبارزه با ارتش سوریه سوء استفاده می کند .  
این منابع افزودند : عثمان با اعضای عربستانی داعش دیدار می کند و آنها را به ماندن در صفوف این گروه و اجرای حملات انتحاری تحریک می کند .  
منابع آگاه اعلام کردند : عثمان روحیه ضعیفی دارد و شایستگی فرماندهی ندارد و فقط به درد تحریک اعضای عربستانی داعش برای ماندن در صفوف این گروه و تحریک اتباع عربستانی برای سفر به سوریه می خورد . العالم  
اینجا حورالعین وجود ندارد ؛ تصاویر

تازه ترین تصاویر از تخریب بارگاه حضرت سکینه(س)

  برای دیدن اخبار رسانه های انگلیسی و رسانه های عربی کلیک کنید



 




۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن