تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان به شبکه روشنایی راه ها هم رحم نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سارقان به شبکه روشنایی راه ها هم رحم نکردند بجنورد - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاموشی چراغهای مه شکن برخی گردنه ها و محورهای سخت گذر این استان را ناشی از سرقت کابل های برق توسط سارقان عنوان کرد.


علی اصغر بدیعی مقدم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: بررسی علت خاموشی روشنایی های محور بجنورد - مشهد در حوزه شهرستان بجنورد در ابتدای منطقه گردشگری باباامان نشان داد که سارقان حدود 400 متر از کابل های برق را به سرقت برده اند.
وی اظهار کرد: اکنون برای خرید کابل های سرقت شده، تامین اعتبار مورد نیاز انجام شده و بزودی این بخش مرمت و روشنایی به این محور برمی گردد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی گفت: شب گذشته به دلیل قطع برق، سامانه روشنایی گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین و گردنه امین الله محور بجنورد - جنگل گلستان از مدار خارج شده بود.
بدیعی مقدم اظهار کرد: البته با اجرای طرح چهار خطه کردن محور بجنورد- جنگل گلستان در حوزه گردنه امین الله محور بجنورد - جنگل گلستان، باید دکل های روشنایی جابه جا شود که بخشی از قطع برق نیز برای انجام این جابه جایی است.
وی با رد شایعه قطع برق روشنایی گردنه های استان از سوی شرکت توزیع برق به دلیل مطالبات معوقه گفت: تاکنون شرکت برق استان به دلیل بدهی برق چراغهای مه شکن گردنه های ارتباطی را قطع نکرده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: روشنایی این محورها در روزهای برف و بارانی و مه شدید برای رانندگان حیاتی است و همانند راهها نیاز به مراقبت و نگهداری دارد و باید در این ارتباط دستگاه های مرتبط دقت نظر بیشتری داشته باشند.
طرح روشنایی گردنه های خراسان شمالی از چند سال قبل اجرایی شده که علیرغم اجرای طرح، بنا به اظهار رانندگان عبوری در اکثر مواقع به خصوص روزهای برفی این چراغها خاموش است.
براساس اظهار یک منبع مطلع در شرکت توزیع برق خراسان شمالی، روشنایی گردنه های استان بعضا در مواقع نوسان برق به طور کامل قطع می شود.
این منبع مطلع که خواست نامش ذکر نشود، به ایرنا اظهار کرد: بنا بر توافق اداره کل راه و شهرسازی و شرکت توزیع برق، روشنایی تعبیه شده در گردنه ها برای جلوگیری از نوسان برق یک در میان روشن هستند.
استان خراسان شمالی افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 21 گردنه در این راهها وجود دارد. ک/3
2712/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن