تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام مشترک فانی و رحمانی‌فضلی برای سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پیام مشترک فانی و رحمانی‌فضلی برای سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش
وزرای آموزش وپرورش و کشور در پیام مشترکی، تشکیل شوراهای آموزش وپرورش را نوید بخش آغاز تحول اساسی در نظام تعلیم وتربیت دانستند.
آفتاب: به مناسبت 26 دی ماه سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش در مجلس شورای اسلامی، پیام مشترکی توسط وزرای آموزش‌ و پرورش و کشور صادر شد.


به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: نظام‌های آموزش و پرورش سراسر جهان با چالش‌های متعددی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از جمله دانش‌محور شدن جامعه و اقتصاد و تقاضای روز افزون برای دانش و آموزش و ارتقای کیفیت آن، محدودیت شدید منابع مالی دولتی، رشد فزاینده‌ جمعیت، مسائل زیست محیطی، ضرورت تربیت شهروندان جهانی و ... مواجه شده‌اند. روشن است که امکانات و منابع آموزش و پرورش در مقابل انتظارات متعدد و متنوع ملی و محلی از این نهاد عظیم، ضرورت بهره‌برداری عالمانه از منابع و جلوگیری از هدر رفتن دارایی‌های فکری، انسانی، فرهنگی، اجتماعی، مالی و فیزیکی و تبدیل آن‌ها به سرمایه‌های رشد یابنده و توسعه‌زا، مدیریت و رهبری بصیر و دوراندیش در این بخش را بیش از پیش آشکار می‌کند.


یک روند نسبتا مطلوب در سیاست‌های آموزشی، مشارکت بخش‌خصوصی و دولتی برای ارائه‌ آموزش، مدیریت و تامین منابع مالی آن است. مشارکت بخش خصوصی در اشکال و اندازه‌های مختلف و با اهداف متنوع بسته به شرایط کشورها به شکل‌گیری مدل‌ها، روش‌ها و برنامه‌های متعددی در سراسر جهان منتهی شده است. لذا تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در 26 دی ماه 1372 در مجلس شورای اسلامی نوید بخش آغاز تحول اساسی در نظام تعلیم و تربیت کشور به شمار می‌رود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی آن می‌تواند در کشور اسلامی‌مان نتایج ارزشمندی در برداشته باشد.




تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن