تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804227585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ رسانه‌اي سرخابي‌ها تمامي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جنگ رسانه‌اي سرخابي‌ها تمامي ندارد
بيانيه اخير باشگاه استقلال در مورد باشگاه پرسپوليس همانطور که انتظار مي‌رفت واکنش سرخپوشان را به دنبال داشت اما نه به تندوتيزي آنچه استقلالي‌ها روي سايت خود قرار داده بودند.

 در متن بيانه باشگاه پرسپوليس آمده است: باشگاه استقلال پس از راه انداختن جنگ رسانه‌اي و انتشار بيانيه‌اي در روز گذشته امروز نيز اقدام به انتشار بيانيه‌اي کرده که سرشار از جملات توهين آميز، بي‌ادبانه، رکيک، زشت است.

روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در اطلاعيه اي اعلام کرد پاسخ اين اظهارات بي‌ادبانه را به رغم توهين‌هاي بسيار به احترام رياست فدراسيون فوتبال، رسانه ها و افکار عمومي که به طور کلي نسبت به اين قبيل جوابيه ها و بيانيه‌ها واکنش مثبت نشان نمي دهند نخواهد داد و قضاوت را به افکار عمومي، مسئولان ارشد فدراسيون فوتبال و رسانه‌ها واگذار خواهد کرد.

باشگاه استقلال در بيانيه امروز از واژه هايي مثل «فحشا»، «بدکارگي»، «پرسپوليسي‌هاي تازه پا»، «دوستان نادان»، «بساط خنده همگان»،  «گندي که بالا آورده‌اند و بويش بلند شده»، «لجن پراکني»، «تعفن‌زايي»، «اشاعه فحش فاحش و فحشا»، «ميرغضب»، «بي‌عرضگي و نالايقي‌تان»، «سر سگ به ديگ انداختن»، «قبح بدکارگي و بدکارگان»، «گور پدر فوتبال»، «گور پدر اخلاق»، «گور پدر علائق مردم»، «گور پدر باورها و اعتقادات شريف و لطيف هواداران» و ... استفاده کرده و مديران و مسئولان باشگاه پرسپوليس را خطاب قرار داده است. واژه‌هايي مملو از توهين و بي‌ادبي در بيانيه‌اي که سعي کرده اخلاقيات را به رخ باشگاه پرسپوليس و جامعه فوتبال بکشد.

جالب اينکه باشگاه استقلال پرسپوليس را به آغاز کردن يک «کشاکش رسانه‌اي و جنگ رواني» متهم کرده در حالي که خودشان ديروز با انتشار بيانيه‌اي سرشار از فرافکني و جعل حقايق سعي داشتند پس از اشتباهات داوري براي پرسپوليس در هفته‌هاي اخير القا کنند که پرسپوليس 19 بار از اشتباهات داوري و احکام انضباطي بهره برده است و امروز نيز با بيانه‌اي پر از الفاظ ناپسند، رکيک و توهين‌آميز دم از اخلاقيات زده، سعي کرده‌اند خود را منادي اخلاق جلوده دهند. باشگاه پرسپوليس قضاوت را به افکار عمومي، رسانه‌ها و فدراسيون فوتبال واگذار کرده و به واسطه بيان چنين واژه‌هايي از سوي باشگاه رقيب ابراز تاسف کرده و به احترام افکار عمومي و رسانه ها پاسخ چنين واژه هايي را نمي‌دهد تا مبادا در ترويج بي‌اخلاقي‌ها همچون باشگاه استقلال عمل کرده باشد.

باشگاه استقلال علاوه بر فرافکني درباره اشتباهات داوري به نفع پرسپوليس با اتهام زدن به سعيد مظفري‌زاده داور احتمالي دربي به نوعي او را پرسپوليسي تلقي کرده و سعي در تغيير داور دربي و يا تحت فشار قرار دادن مظفري‌زاده کرده است و حالا نيز با پناه بردن به واژه‌هاي سخيف و زشت، توهين آميز و دور از شان دم از اخلاقيات مي‌زند.

باشگاه استقلال ديروز در ذکر اشتباهات داوري به نفع پرسپوليس به مواردي اشاره کرده بود که حقيقت نداشت از جمله اشاره کردن به گل خلعتبري به سايپا در حالي که اين بازيکن به سايپا گلي نزده بود که اين گل سالم باشد يا مردود. همچنين گل پرسپوليس به داماش را آفسايد تلقي کرده بودند در حالي که تصاوير تلويزيوني نشان داد که امين متوسل‌زاده بازيکن تيم داماش به اشتباه توپ را وارد دروازه خودي کرد. گل تيم نفت به پرسپوليس را در حالي سالم عنوان کرده بودند که کارشناسان داوري در خبرگزاري‌ها، مطبوعات و برنامه نود تاکيد داشتند اين گل در شرايط آفسايد به ثمر رسيده است.

سايت باشگاه استقلال پنالتي اعلام شده به نفع پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي را به رخ کشيده بود در حالي که آن پنالتي تبديل به گل نشد و تاثيري در نتيجه بازي نداشت و اغلب موارد ديگري که اشاره کرده بودند نيز به نوعي غيرواقعي و دور از حقيقت بود. آنها هيچ اشاره‌اي به اشتباهات داوري به ضرر پرسپوليس از جمله 4 بازي خارج از خانه مقابل سپاهان، فولاد، نفت و تراکتورسازي که پرسپوليس با اشتباهات داوري از پيروزي محروم شده بود نکرده بودند. هيچ اشاره اي به بهره بردن تيم استقلال از اشتباهات داوري در فصل جاري از جمله 3 پنالتي گرفته نشده براي فجرسپاسي در 2 ديدار رفت و برگشت، گل آفسايد به ملوان، 2 پنالتي گرفته نشده براي داماش در بازي رفت، پنالتي گرفته نشده برابر راه‌آهن که منجر به صدرنشيني شده و... نکرده و نمي‌گويند که اين تيم چگونه فصل گذشته به لطف اشتباهات داوري به مقام قهرماني دست يافت.

باشگاه استقلال در آستانه دربي در حالي تيم داوري بازي را هدف گرفته که در دربي‌هاي اخير گل سالم محمد نوري در دربي 69 به اشتباه آفسايد اعلام شد، پنالتي روي غلامرضا رضايي در دربي 70 ناديده گرفته شد، تست دوپينگ بازيکنان استقلال در دربي 73 مثبت اعلام شد، پنالتي مسلم روي محسن بنگر توسط جواد نکونام در دربي 75 ناديده گرفته شد و به گفته 3 کارشناس داوري 3 پنالتي پرسپوليس در دربي برگشت فصل گذشته نيز گرفته نشد و در دربي دور رفت امسال هم اميرحسين صادقي با اشتباه داور از دريافت کارت قرمز در امان ماند و محمد قاضي به گفته اکثر کارشناسان به واسطه تکل خطرناک بايد اخراج مي‌شد. اين فرافکني‌ها و تخريب داور احتمالي دربي با بيانيه‌اي ادامه يافته که سراسر توهين و افترا است و جالب اينکه در چنين بيانيه‌اي سعي کرده‌اند دم از اخلاقيات نيز بزنند. جالب‌تر اينکه يکي از مسئولان رسانه‌اي باشگاه استقلال نيز خود در يادداشتي تاکيد کرده بيانيه ديروز باشگاه استقلال در اعلام اشتباهات داوري به نفع پرسپوليس که به دستور مديرعامل باشگاه منتشر شده اشتباه بوده است. تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل.

روابط عمومي باشگاه پرسپوليس به  احترام درخواست رياست فدراسيون فوتبال و همچنين نظر رسانه‌ها و افکار عمومي و به منظور جلوگيري از افزايش تنش‌ها در آستانه دربي پاسخي به بيانيه سراسر توهين آميز امروز باشگاه استقلال نمي‌دهد و اميدوار است که فدراسيون فوتبال با تخريب داور دربي برخورد کرده و از داوران خود حمايت کند. همچنين باشگاه پرسپوليس CD اشتباهات داوري فراوان در فصل گذشته که منجر به قهرماني استقلال شد را آماده کرده و اين آمادگي را دارد که اين CD را  منتشر کرده تا بار ديگر ثابت شود که تيم استقلال در فصل گذشته و فصل جاري تا چه اندازه از اشتباهات داوري منتفع شده و تا چه اندازه ضرر کرده است و مشخص شود کدام تيم رکورد بهره بردن از اشتباهات داوري را در دو فصل اخير زده است.

دوشنبه 1392/10/23 21:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن