تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803978648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراقب برند كانون زبان ايران باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مراقب برند كانون زبان ايران باشيم
مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گفت: كانون زبان ايران برند و كيفيت مطرحي دارد، بايد از آن مراقبت كنيم.


به گزارش حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل كانون، عليرضا حاجيان‌زاده در گردهمايي سراسري كارشناسان بازديد و جذب مدرس كانون زبان با بيان اين مطلب عنوان كرد: من علاقه‌مند بودم تا از نزديك ديداري با كارشناسان كانون زبان ايران داشته باشم.

وي ضمن اشاره به اهميت زبان انگليسي در ايران بيان كرد: زبان انگليسي در ايران به خصوص در كانون زبان ايران مورد توجه مقام معظم رهبري قرار دارد و ايشان انتظارهايي در زمينه آموزش زبان انگليسي در ايران دارند كه ما به عنوان يك مركز دولتي و تخصصي در اين حوزه لازم است به اين تذكرها به شكل خاص‌تر توجه كنيم.

حاجيان‌زاده به اهميت نقش كانون زبان در امر آموزش اشاره كرد و گفت: وظيفه اوليه كانون زبان ايران آموزش زبان به صورت حرفه‌اي و مطلوب است.

وي ادامه داد: ما بايد علاوه بر بعد حرفه‌اي و تخصصي در دنيا به ابعاد تربيتي نيز توجه كنيم، در كشور ما خانواده‌هاي مقيدي هستند كه به تربيت فرزندانشان اهميت مي‌دهند، براي آن‌ها نگرانند و به دنبال اين هستند كه در محلي امن از نظر تربيتي، آموزش يابند.

مديرعامل كانون به دغدغه رهبر معظم انقلاب در باره آموزش زبان انگليسي اشاره كرد و گفت: در ملاقاتي كه با ايشان در مورد دروس ديني، قرآن و عربي داشتيم، فرمودند مساله من زبان انگليسي است، به داد اين زبان برسيد. منظور ايشان محتواي فرهنگي دروس انگليسي بود.

وي همچنين به ديداري كه در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي با رهبر معظم انقلاب داشتند اشاره كرد و گفت: اعتقاد ايشان بر اين بود كه در كلاس‌هاي زبان انگليسي فقط انگليسي تدريس نمي‌شود، بلكه سبك زندگي غربي نيز آموزش داده مي‌شود. ايشان خواستار اين بودند تا روي اين مساله كار و تجديد نظر صورت بگيرد تا بتوانيم از فرهنگ ايراني خودمان مراقبت كنيم.
حاجيان‌زاده ادامه داد: علي‌رغم اين‌‌كه تعداد زيادي موسسه آموزش زبان در كشور وجود دارد اما ما به شكل خاص از نظر دولتي بودن و همچنين افكار عمومي وظيفه خاص‌تري داريم و بايد براساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري عمل كنيم.

وي در بخش پاياني سخنانش به اهميت نقش كارشناسان كانون زبان در اين موسسه آموزشي اشاره كرد و گفت: شما در دو كرسي تدريس و نظارت، در جايگاه بسيار حساسي قرار داريد و با حضور شما در كانون زبان ايران خيال‌مان راحت است كه مراقبت‌هاي مناسب صورت مي‌گيرد.

رييس كانون زبان ايران: همدلي و همراهي ابلاغي نيست

عليرضا جلالي در بخشي از اين گردهمايي گفت: همكاري، همدلي و همراهي ابلاغي نيست، ايده بايد از دل‌هايتان بجوشد.

جلالي ضمن اشاره به ادغام كانون زبان ايران با كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان بيان كرد: اين ادغام به اين منظور صورت گرفت كه كانون زبان ايران بتواند روي پاي خود بايستد و از بحران بيرون بيايد. ما توانستيم به لطف خدا در زمينه‌هاي توسعه مدبرانه، كيفيت بخشي محققانه و پشتيباني مخلصانه وارد شويم و اقدام‌هايي را انجام دهيم.

وي در ادامه به اقدام‌هايي كه در حوزه توسعه مدبرانه صورت گرفته بود اشاره كرد و گفت: حذف مراكز مشاركتي در كانون زبان ايران، سازماندهي جديد در حوزه ستادي در معاونت‌هاي پژوهش و آموزش و تفكيك فعاليت‌هاي اين بخش‌ها و... از مهم‌ترين فعاليت‌هايي بوده كه بر اساس اين نگاه صورت گرفته است.

در بخش كيفيت بخشي محققانه، بها دادن به آموزش‌هاي مجازي كانون زبان ايران، توجه بيشتر به زبان‌هاي دوم، درخواست براي برگزاري دوره‌هاي پودماني دانشگاه جامع علمي كاربردي و... از مهم‌ترين اقدام‌هايي بود كه رييس كانون زبان ايران به آن‌ها اشاره كرد.

جلالي همچنين، تجهيز و زيباسازي مراكز آموزشي، به‌سازي انگيزه‌هاي دروني و بيروني، طراحي بحث تفاوت تطبيق براي كارمندان مراكز و... را از فعاليت‌هاي انجام شده در جهت پشتيباني مخلصانه عنوان كرد.

معاون آموزشي و نوآوري: گسترش نگاه كيفي به مسايل آموزشي را فراموش نكنيم

دكتر شهين واعظي، معاون آموزشي و نوآوري كانون زبان ايران در بخشي از گردهمايي سراسري كارشناسان بازديد و جذب مدرس كانون زبان درباره يكي از دغدغه‌هاي اصلي اين بخش بيان كرد: ما نبايد در بحث گسترش نگاه كيفي به مسايل آموزشي را فراموش كنيم! بايد توجه داشته باشيم كه هميشه بحث نظارت بر آموزش بوده است و نبايد در كنار گسترش از به روزرساني داشته‌هايمان عقب بمانيم و خوشبختانه با نگاه‌هاي سازنده كارشناسان از اين نگاه و هدف خود به دور نيستيم.
وي در ادامه، وقت گذاري، دلسوزي، صبوري، پختگي، نگاه مثبت و اعتماد به نفس داشتن، راز داري و... را از مهم‌ترين ويژگي‌هاي يك كارشناس در بحث نظارت و ارزيابي دانست.

واعظي در بحث نظارت به نقش زبان‌آموز اشاره كرد و گفت: يك مدرس بايد تدريس را به گونه‌اي پيش ببرد كه در نتيجه‌ي آن آموزش و يادگيري در زبان‌آموز صورت پذيرد. ما در بحث نظارت نبايد تنها بر مدرس متمركز شويم بلكه بايد به نحوه يادگيري زبان‌آموز نيز توجه كنيم.

معاون آموزشي و نوآوري كانون زبان ايران در بخش پاياني سخنانش بيان كرد: متقاضيان يادگيري و آموزش زبان در كشور روز به روز در حال افزايش هستند، پس لازم است ما هم به اين افزايش توجه كنيم و پاسخگوي اعتمادي كه مردم به ما دارند، باشيم.

در ادامه اين گردهمايي، دكتر سيدمحمدرضا هاشمي معاون پژوهش و برنامه‌ريزي، رضا لياقي معاون اداري مالي و شراره يعقوبي كارشناس مسوول جذب و تربيت مدرس و نيروي انساني كانون زبان ايران به ارايه مطالبي پرداختند.

همچنين سخنراني بهزاد دارابي با موضوع ارتباط موثر و دكتر پروا پناهي با موضوع يكسان‌سازي شيوه‌ي ارزشيابي و نمره‌دهي فعاليت‌هاي كلاسي زبان‌آموزان بزرگسال براي كارشناسان، بخش‌هاي ديگري از اين گردهمايي بود.

بخش پاياني اين نشست به پرسش و پاسخ اختصاص داشت و هر يك از كارشناسان سوال‌هاي خود را در حوزه‌هاي مختلف بيان كردند و رييس كانون زبان ايران و هريك از معاونان به آن‌ها پاسخ دادند.
دسترسي به اين خبر به همراه تصوير و خبرهاي ديگر در پايگاه اطلاع‌رساني كانون با نشانيwww.kanoonnews.ir امكان‎پذير است.

انتهاي پيام/ اس

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن