تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش كشفيات انواع سرقتها در سالجاري حكايت از هوشياري بيشتر نيروي انتظامي در سالجاري است خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: افزايش كشفيات انواع سرقتها در سالجاري حكايت از هوشياري بيشتر نيروي انتظامي در سالجاري است خبرگزاري موج -
۲۵ آذر ۱۳۹۲ (۱۵:۵۶ب.ظ)

افزايش كشفيات انواع سرقتها در سالجاري حكايت از هوشياري بيشتر نيروي انتظامي در سالجاري است
خبرگزاري موج - فرمانده انتظامي شهرستان اروميه از افزايش پانزده درصدي كشف انواع سرقتها در اين شهرستان در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ سرهنگ مالك ولي زاده صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اعلام اين خبر گفت: تا پايان آبانماه سالجاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 90 درصد از سرقت هاي اتومبيل ها، 97 درصد سرقت ها از مغازه ها، 91 درصد از منازل، 87 درصد دزدي احشام و 71 درصد سرقت موتورسيكلت ها كشف شده اند كه اين ميزانها از شاخص ابلاغي ناجا بالاتر است .
وي بيشترين سرقت صورت گرفته در فصل سرما را سرقت از خانه باغ و احشام عنوان كرد و افزود: در هفته گذشته پاسگاه انتظامي امامزاده موفق به دستگيري 3 نفر سارق از خانه باغ ها شده كه آنان به 122 فقره سرقت از اين مكان ها اعتراف كرده اند .
فرمانده انتظامي شهرستان اروميه كاهش 83 درصدي كشف مشروبات الكلي خارجي به سبب انسداد مرزها و افزايش 114 درصدي كشف مشروبات الكلي داخلي را نيز بخشي از فعاليتهاي نيروي انتظامي در سالجاري اعلام كرد و از كاهش 80 درصدي آدم ربايي و 24 درصدي آمار خودكشي در حوزه انتظامي اروميه در همين مدت دانست .
سرهنگ ولي زاده با اعلام اينكه يكي از ماموريت هاي مهم و سنگين نيروي انتظامي ابلاغ اوراق و اجراي احكام دادگستري است افزود: تا پايان آبان ماه امسال نزديك به 120 هزار ابلاغ و نزديك به 14 هزار اوراق اجراي احكام دادگستري توسط نيروي انتظامي شهرستان انجام گرفته است .
وي در بخش ديگري از سخنان خود فعاليت دواير مشاوره در كلانتري هاي شهرستان را نيز چشمگير دانست و گفت: در اين مدت 3 هزار و 214 پرونده به اين دواير ارجاع شده كه از اين تعداد 2 هزار و 811 پرونده منجر به صلح و سازش شده است .

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن