تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817786299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا واردات از چین سودآورتر است یا واردات از دبی؟


واضح آرشیو وب فارسی::



در عصر حاضر واردات از کشورهای مختلف دردسرهای کمتری دارد و مسیر دسترسی به تامین‌کنندگان خارجی متعدد تسهیل یافته است؛ همچنین تجارت الکترونیک نیز باعث شده تا بازرگانان در مسیر واردات هر نوع محصول به رشد و پیشرفت خوبی دست یابند. البته تجارت الکترونیک در همه کشورها قابل اجرا نیست؛ اما برای این منظور، واردات انواع محصولات از کشور چین روشی مقرون‌به‌صرفه و سودآور محسوب می‌شود.

اگر به‌عنوان تاجر بین واردات از 2 کشور امارات و چین دودل هستید، توصیه ما این است که خیلی عجولانه تصمیم نگیرید و ویژگی‌های هریک از این روش‌های واردات را به‌طور دقیق بررسی کنید. با دقت در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کشور برای واردات می‌توانید به سود خوبی دست یابید و از خرید یا واردات خود بیشترین سود را ببرید. انتخاب کشور برای واردات، اولین قدم در توسعه رشد اقتصادی کسب‌و‌کار شما خواهد بود.

چرا واردات از دبی انجام دهیم؟

با اینکه کشور امارات و البته شهر دبی یکی از گران‌ترین کشورها و شهرها در سراسر جهان است، اما واردات از آن برای بازرگانان ایرانی هزینه بالایی به همراه ندارد. درواقع، بازار بین‌المللی کشور امارات نه تنها برای تاجران ایران جذاب و پرسود است، بلکه برای سایر واردکنندگان و بازرگانان نیز انتخاب مناسبی به‌شمار می‌آید.

شما به‌عنوان بازرگانی ایرانی می‌توانید واردات از دبی را انتخاب کنید؛ زیرا شهر دبی با کشور ایران مرزهای دریایی ایده‌آلی دارد. به زبان ساده دسترسی دریایی و راحت از دبی به ایران، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت واردات از شهر دبی است. البته نباید قدرت اقتصادی کشور امارات را نیز دست‌کم بگیرید. این کشور علاوه بر موقعیت مکانی، در وضعیت اقتصادی خوبی هم قرار دارد.

واردات از دبی دارای مزایای زیادی است که بازرگانان حرفه‌ای می‌توانند از این مزیت‌ها نهایت بهره را ببرند. اصلی‌ترین و خاص‌ترین مزیت این روش واردات، امکان تهیه و خرید انواع محصولات است. به زبان ساده دبی تنوع بالایی در واردات انواع محصولات دارد. شما می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات را از دبی وارد ایران کنید. برخی از مزایای واردات از دبی را در ادامه نام می‌بریم:

عدم نیاز به سرمایه هنگفت

هزینه‌های کم حمل و نقل

امکان دسترسی سریع به کالاهای وارداتی

امکان خرید انواع محصولات باکیفیت از دبی

عدم نیاز به پرداخت تعرفه‌های گمرکی گران

چرا واردات از چین؟

بدون شک از اهمیت صادرات کشور چین آگاه هستید و می‌دانید که واردات از این کشور برای بازرگانان ایرانی نیز مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. واردات از چین به قدری در کشور ایران گسترش یافته است که شما محصولات چینی را در هر صنفی مشاهده می‌کنید. این کشور می‌تواند انواع مختلفی از محصولات را با قیمت مناسب طراحی، تولید و به بازار عرضه کند.

البته واردات از کشور چین کمی ریسک‌ هم دارد؛ زیرا همه تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان این کشور صادق نیستند. بنابراین برای انتخاب بهترین تولیدکننده باید تحقیقات و بررسی‌های زیادی را انجام دهید. اگر هنوز در انتخاب تولیدکننده مورد نظر خود دودل هستید و نمی‌توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید، توصیه می‌کنیم از یک شرکت بازرگانی که در زمینه واردات از چین تخصص و تجربه بالایی دارد، کمک بخواهید.

شرکت و تیم وانیکس می‌تواند بهترین تامین‌کننده چینی را به شما معرفی کند و به دلیل ارتباطات گسترده‌ای که دارد، این امکان را فراهم می‌کند تا محصول مورد نظر شما را به راحتی از چین خریداری و به ایران وارد شود. با کمک این تیم قوی شما بدون دردسر، استرس یا نگرانی می‌توانید به سود خوبی دست یابید. برخی از مزایای واردات از کشور چین را به‌طور خلاصه ذکر می‌کنیم:

وجود تنوع بالای کالاهای وارداتی چینی

وجود نوآوری چشمگیر در زمینه تولید کالاهای چینی

امکان ارسال سریع کالاهای وارداتی

هزینه‌های پایین حمل و نقل یا ارسال کالای وارداتی از چین به ایران

امکان ثبت درخواست برای تولید کالاهای سفارشی بر اساس نیازها و اهداف خود

وجود منابع غنی محصولات

وجود دانش قوی در تولید انواع کالاها

خوش‌قیمت بودن یوان چین در مقایسه با دلار آمریکا

واردات از چین بهتر است یا دبی؟



حال که مزایای واردات از چین و دبی را مورد بررسی قرار دادیم، برای واردات از کدام کشور آماده هستید و قصد دارید سرمایه خود را برای واردات از دبی صرف کنید یا اینکه واردات از چین برای شما سودآورتر است؟ هر 2 کشور مذکور از مزایای منحصربه‌فردی برخوردار هستند و همین موضوع انتخاب را برای بازرگانان سخت می‌کند.

تنوع محصولات در دبی و چین بالاست و این موضوع نمی‌تواند دلیل برتری یکی از این دو بر دیگری باشد. از آنجایی که دبی به ایران نزدیک‌تر است، شاید شما به دلیل دسترسی سریع‌تر به کالاهای وارداتی، دبی را انتخاب کنید. البته هزینه حمل و نقل دریایی از چین نیز خیلی زیاد نیست و شما می‌توانید حجم بالایی از محصولات را به ایران وارد کنید.

نمایندگی‌های زیادی که تولیدکنندگان مختلف در شهر دبی دارند، باعث شده است تا شما به راحتی و بدون دردسر بتوانید محصول دلخواه خود را از این شهر بخرید. با انتخاب واردات از دبی می‌توانید سود خوبی به‌دست آورید. ناگفته نماند که واردات از چین نیز با سود فراوانی همراه است؛ زیرا شما این امکان را دارید که به‌طور مستقیم کالای مورد نظر خود را از تولیدکنندگان چینی بخرید.

به‌طور کلی، شما بر اساس بودجه و شرایط خود باید بهترین روش واردات را انتخاب کنید؛ زیرا هر 2 کشور امارات و چین برای واردات انتخاب خوبی هستند و بهترین کالاها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار خریداران عمده خود قرار می‌دهند. البته این امکان وجود دارد که کالاهای چینی نسبت به کالاهای اماراتی از قیمت پایین‌تری برخوردار باشند.

با کمک وانیکس واردات سودآوری را تجربه خواهید کرد

فرقی ندارد کدام کشور را برای واردات انتخاب می‌کنید؛ تیم وانیکس در تمام مراحل واردات کنار شما خواهد بود. با کمک این تیم متخصص می‌توانید بهترین و مطمئن‌ترین تولیدکننده را بیابید و برای خرید محصول دلخواه خود دست به کار شوید. وانیکس علاوه بر انتخاب تولیدکننده معتبر می‌تواند حمل و نقل کالای وارداتی شما را نیز بر عهده بگیرد و فرایند واردات را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای شما پیش ببرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن