تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803982047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان:نيروي انتظامي با صنوف متهم به تهديد سلامت مردم برخورد جدي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان:نيروي انتظامي با صنوف متهم به تهديد سلامت مردم برخورد جدي مي‌كند
سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان گفت: نيروي انتظامي نسبت به واحدهاي صنفي كه از سوي اداره بهداشت متهم به تهديد سلامت جامعه هستند، برخورد جدي مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، سرهنگ اكبر عاصمي ظهر امروز در نخستين نشست خبري خود در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اينكه حوزه امنيت عمومي يك حوزه بسيار گسترده‌اي است كه شهروندان و نيز كسبه را دربرمي‌گيرد، اظهار داشت: اماكن اداراتي همچون اداره نظارت، اماكن، بهداشت، تربيت بدني، فني‌ و حرفه‌اي اين نهاد در ارتباط و براي تأييد صلاحيت ترافيكي، مكاني، انتظامي و فردي افراد مشغول به كار، پاسخگو است.

وي با بيان اينكه اماكن حوزه گذرنامه، امنيت اخلاقي و حوزه ارتباط با ساير دستگاه‌ها و نيز افراد غيرمجاز اتباع خارجه در استان اصفهان را شامل مي‌شود، افزود: در استان اصفهان برابر با قانون و مقررات جاري كشور با اتباع بيگانه برخورد مي‌شود.

* نيروي انتظامي نسبت به واحدهاي صنفي كه سلامت جامعه را تهديد مي‌كند، برخورد مي‌كند

سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان در پاسخ به سئوالي در مورد رويكرد نيروي انتظامي در رابطه با بحث قليان و جمع‌آوري آن از چايخانه‌ها توسط اماكن، تصريح كرد: استفاده از قليان طبق قانون استعمال دخانيات در اماكن عمومي ممنوع است و اين در حالي است كه اين قضيه در ديوان عدالت اداري هم مطرح و ديوان عدالت اداري به مصوبه مجلس صحه گذاشت.

وي با بيان اينكه قليان سلامت و بهداشت جامعه را به خطر مي‌اندازد و نيروي انتظامي نسبت به واحدهاي صنفي كه از سوي اداره بهداشت متهم به تهديد سلامت جامعه هستند، اقدام مي‌كند، ادامه داد: البته متولي برخورد با استعمال دخانيات و سلامت اداره بهداشت است، اما منع استعمال دخانيات در اماكن عمومي هم اعلام شده است و واحدهاي صنفي فاقد مجوز توسط نيروي انتظامي و اتاق اصناف و اتحاديه مربوطه تعطيل مي‌شود.

*چايخانه‌هاي اصفهان متولي ندارد/قليان بي قليان

عاصمي به لغو اتحاديه چايخانه‌داران در اصفهان اشاره كرد و بيان داشت: در حال حاضر متولي چايخانه‌داران و به صورت متمركز در اختيار اصناف است و چنانچه واحد صنفي و نيز اداره بهداشت موردي سلامت مردم را به مخاطره بيندازد برخورد مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه از طريق رسانه‌ها مضرات قليان اطلاع‌رساني چنداني نشده است، گفت: مردم آن طور كه بايد و شايد آگاهي چنداني از دخانيات و مشتقات آن به عنوان يك پديده شوم اطلاع چنداني ندارند و در اين خصوص نيز فقط نيروي انتظامي متولي سلامت جامعه نيست.

سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان در ادامه نشست خبري خود در خصوص ممنو‌ع‌الخروج كردن افراد از طريق سيستم گذرنامه افزود: نيروي انتظامي مجاز به ممنوع‌الخروج كردن افراد نيست.

*با اجناس و لباس‌هاي زننده در معرض عموم برخورد جدي مي‌شود

وي در خصوص مغازه‌هايي كه اقدام به فروش لباس‌هاي غيرمجاز و نيز نصب مانكن‌هاي غيرمتعارف مي‌كنند، گفت: ما امسال در بحث اجناس غيرمجاز در واحدهاي صنفي با برخي از اجناس خلاف و مجرمانه و نيز زننده در معرض عموم برخورد جدي مي‌كنيم.

عاصمي تأكيد كرد: هر چند با كمك اتحاديه اصناف و نمايندگان اتحاديه با متخلفان برخورد مي‌شود اما جمعيت و پراكندگي اين مكان‌ها مانع جمع‌آوري و نيز برخورد همه آنها مي‌شود.

وي اضافه كرد: اگر لباسي به نحوي در انظار عمومي باشد و بر خلاف عفت عمومي و مخالف سنت و اخلاق جامعه باشد، برخورد مي‌كنيم.

سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان ابراز داشت: تاكنون در شهر اصفهان در حد مقررات وضعيت ظاهري اصناف و نيز به لحاظ رعايت مسائل اخلاقي و اجتماعي نظارت صورت گرفته است.

*بازديد از 140 هزار مورد صنوف در سطح اصفهان

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به صنوف مجوزدار در اصفهان، بيان داشت: 140 هزار و مورد بازديد از ابتداي سال جاري تا كنون در صنوف انجام شده است.

عاصمي يادآور شد: اين بازديدها با همكاري و حضور نمايندگان اتحاديه‌هاي صنفي مختلف در استان صورت گرفته است كه در پي اين بازديدها برخي صنوف فاقد پروانه يا داراي اجناس ممنوعه شناسايي و برخي مشمول تذكر و پروانه كسب تعدادي باطل شد.

وي به 651 مورد طرح اجرا شده در خصوص اصناف در مركز استان اصفهان خبر داد و اظهار كرد: امسال 40 درصد افزايش ابطال پروانه كسب در اصفهان داشته‌ايم.

* 40 درصد از صنوف در اصفهان بدون مجوز فعاليت مي‌كنند

سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان با اشاره به 150 واحد صنفي، افزود: تخمين زده مي‌شود كه حدود 30 الي 40 درصد از صنوف در اصفهان بدون مجوز باشد.

وي همچنين در خصوص صنايع دستي تقلبي در مكان‌هايي همچون ميدان امام‌(ره) تصريح كرد: با صنايع مخل نظم كه سلامت صنايع دستي اصفهان را به خطر بيندازد، برخورد مي‌شود.

عاصمي در ادامه به واحدهاي صنفي طلافروشي اشاره كرد و گفت: براي امنيت اين صنوف ضوابطي شامل ايجاد سيستم ايمني پيشگيري از سرقت، شيشه‌هاي ضد گلوله، درب‌هاي اتوماتيك و برقي و دوربين‌هاي مداربسته و نيز ارتباط با سيستم 110 براي برقراري امنيت و اين واحدهاي صنفي اعلام شده است.

*مهاجران سوري براي اصفهان خطر جدي ندارند

وي در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص مهاجران سوري در اصفهان و تهديدات امنيتي و اجتماعي اين افراد گفت:تعداد اين افراد زياد نيست و به لحاظ امنيتي شهر اصفهان را تهديد نمي‌كنند.

سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان در مورد فرق ضاله در اصفهان بيان كرد: اين فرق تحت كنترل هستند و چنانكه جرائمي را مرتكب شوند با آنها برخورد مي‌شود.

وي در پايان نشست خبري خود در خصوص گذرنامه‌ها افزود: اين گذرنامه‌اي به نحوي است كه از مخدوش شدن و جعل امنيت گذرنامه پيشگيري و براي پنج سال و از تهران صادر مي‌شود.

عاصمي با بيان اينكه اين گذرنامه‌ها از امنيت بالايي برخوردار هستند، گفت:گذرنامه‌ها قبلا تمديد مي‌شد اما اخيرا تعويض و براي پنج سال صادر مي‌شود.

وي در پايان اذعان داشت: اگر گذرنامه مدت اعتبار كمتر از شش ماه داشته باشد از رفت و آمد افراد توسط كشور مربوطه جلوگيري مي‌شود و بايد دوباره صادر شود.

انتهاي پيام/63012/ذ40

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن