تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام:آگاه سازي و آموزش مردم از مهم‌ترين برنامه‌هاي پليس است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام:آگاه سازي و آموزش مردم از مهم‌ترين برنامه‌هاي پليس است
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت:آگاه سازي و آموزش مردم از مهم‌ترين برنامه‌هاي پليس است.


محمد رضا نظري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ايلام اظهار داشت: با توجه به اينكه وقوع انواع سرقت‌ها به دليل عدم رعايت موارد ايمني صورت مي‌پذيرد، رعايت نكات و توصيه‌هاي پليسي توسط مردم ضروري به نظر مي‌رسد.

وي افزود: معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام در راستاي ارائه آموزش‌هاي همگاني و بمنظور پيشگيري از سرقت از جمله سرقت منزل و اماكن برنامه‌هاي آموزشي و پيشگرانه ارائه مي‌كند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام ادامه داد: هنگام ترك منزل حتماً نسبت به قفل كردن كليه درب‌ها و پنجره‌ها اقدام شود، منزل را بايد به تجهيزات ايمني مجهز كرد، نسبت به نصب حفاظ مناسب بر روي توپي‌هاي درب منزل اقدام لازم صورت گيرد.

اين مسئول انتظامي اضافه كرد: شماره سريال‌هاي لوازم خانگي و مشخصات كامل آنها را ثبت تا در مواقع لزوم مورد بهره‌برداري قرار گيرد.

نظري تصريح كرد: از نگهداري زيورالات قيمتي و وجوه نقد زياد در داخل منزل جداً خودداري شود، از گاوصندوق‌هاي استاندارد و قابل اعتماد استفاده شود و در صورتي كه قصد مسافرت وجود دارد حتماً از افراد مطمئن و مورد وثوق خواسته شود تا از منزل سركشي كنند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: در صورت مراجعه افراد مظنون و مشكوك به درب منزل مراتب را به پليس 110 اطلاع دهيد.

وي ادامه داد: در موقع خالي بودن منزل از روشن گذاشتن چراغ يك اتاق به مدت طولاني و مستمر خودداري كنيد و حتي المقدور از همسايگان و آشنايان مورد اطمينان بخواهيد كه روشنايي داخل خانه را در هنگام شب تغيير دهند.

اين مسئول اضافه كرد: با نصب چشمي روي در ورودي از غافلگير شدن خود و اعضاء خانواده توسط سارقان و افراد مظنون جلوگيري كنيد.

نظري تصريح كرد: در اماكن نيمه ساز خود نسبت به تهيه اتاقكي جهت نگهداري مصالح ساختماني و قفل كردن درب اتاقك اقدام كنيد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: در اماكن مذهبي توسط اداره اوقاف و امور خيريه يك نفر متصدي جهت سركشي و بازديد مدام از اين اماكن انتخاب شود.

وي ادامه داد: كارمندان اماكن دولتي به هيچ وجه محل كار خود را ترك نكرده و در صورت خارج شدن از اتاق حتماً نسبت به قفل كردن درب اتاق اقدام كنند.

انتهاي پيام/2246/ك30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن