تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817843587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه های تشخیص الکتروموتور موتوژن اصل


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : اگر به دنبال خرید الکتروموتورهای موتوژن اصل و اورجینال هستین میتوانید به وبسایت ایتال سرویس مراجعه نمایید. در این مجموعه انواع الکتروموتورهای مختلف را میتوانید مشاهده کرده و نسبت به خرید هرکدام از آنها اقدام نمایید.

 

 موتوژن نام یک شرکت معتبر و فعال در زمینه  ساخت انواع الکتروموتور‌‌های خانگی و صنعتی است. اکثر کسب  و کار‌‌های فعال در زمینه  تولید، محصولات مورد نیازشان را از این شرکت تهیه می کنند این شرکت در سال 1352به منظور تامین نیاز‌های صنایع کوچک و بزرگ راه اندازی شد. دکیفیت بالای محصولات تولید شده باعث پیشرفت این برند شده است مواد اولیه برای تولید الکتروموتورها پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات مختلف وارد چرخه‌‌  تولید می شوند.

دومین مورد در رابطه با محصولات الکتروموتور موتوژن رعایت استاندارد‌های بین المللی در مراحل مختلف تولید است و همین امر سبب بالا رفتن کیفیت و طول عمر بیشتر محصولات این شرکت می شود. قیمت مناسب و پستیبانی قوی سبب رقابت محصولات این شرکت با کمپانی های دیگردر این زمینه شده است همه روزه با تغییرنرخ ارز قیمت محصولات مشابه خارجی دچار نوسانات شدید بوده در حالی که مصرف کننده‌ها می توانند نمونه داخلی را با قیمت مناسب و پشتیبانی قوی تهیه کنند.


موتوژن

معرفی انواع الکتروموتور‌های تولید شده در شرکت موتوژن

  • الکتروموتور‌های سه فاز تک دور با فریم الومینیومی: این الکتروموتور‌ها در اندازه‌های 56 تا 160 و محدوده‌ توان 0.09 تا 18.5 کیلو وات طراحی وساخته می‌شوند. از ویژگی‌های این الکتروموتو‌ها می‌توان به موتور برق سه فاز،جنس بدنه از الومینیوم و تک دور دو دور بودن اشاره کرد.
  • مشخصات فنی و ویژگی الکتروموتور موتوژن سه فاز چدنی: این الکتروموتور با کیفیت بالا و در تولید می شوند از ویژگی های دیگر این  IEC سایز‌های 100 تا 355 و براساس استاندارد‌های الکتروموتور‌ها می‌توان به جنس بدنه چدنی،روتورقفس سنجاب و فرکانس 50 هرتز اشاره کرد.
  • مشخصات فنی و ویژگی الکتروموتور موتوژن تک فاز صنعتی با دو خازن : این الکتروموتور دراندازه‌های 56 تا 112 و توان 0.06 تا 2.2 کیلو وات در مدل‌های دو پل و چهار پل تولید می شوند این الکتروموتور‌ها در صنایع مختلف همچون ماشین‌های تراشی ،ماشین الات کشاورزی و اسیاب‌ها وIP54 ،درجه حفاظت S1  کاربرد دارند از ویژگی‌های این الکتروموتور‌ها می‌توان به کارمداوم فرکانس50 هرتز اشاره کرد.
  • الکتروموتور موتوژن تک فاز خازن همیشگی: الکتروموتور موتوژن تک فاز خازن محصولی دیگر از شرکت موتوژن است و دراندازه‌‌های 56 تا 112 و توان 0.09 تا 2.2 کیلو وات ساخته می شود. جنس این الکتروموتور‌ها الومینیومی بوده و عمده کاربرد آن‌ها در ساخت فن ها،گرم کننده‌های هوا،کمپرسور تهویه می‌باشد.
  • موتور کولر موتوژن:کولر‌های آبی از قطعات مختلفی ساخته می‌شوند اما موتور یا دینام به عنوان اصلی ترین قطعه هر کولر می‌باشد دینام کولر یک موتور تک فاز با توان های مختلف است که خریداران بر اساس نوع کولر و اندازه ‌ آن متور مورد نیاز خود را خریداری می کنند. الکتروموتور‌های شرکت موتوژن در سه نوع الکتروموتور‌های کولری دو سرعته اسپلیت فاز،موتورتولید و عرضه می‌شوند.CRS  کولرموتوژن دو سرعته،موتور کولر موتوژن
  • الکتروپمپ آب کولر: پمپ آب کولرموتوژن تک فاز بوده و با توان 06.0 اسب بخار و حداکثر میزان آبدهی 66.0 مترمکعب در ساعت تولید می‌شود و به دلیل داشتن مزایایی چون کیفیت بالا، قیمت مناسب،راندمان بالا، در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد‌های فراوانی دارد.

راه‌های تشخیص الکتروموتور موتوژن اصل

یکی از موضوعات مهم درباره الکتروموتور‌های موتوژن تشخیص اصل بودن آنهاست این الکتروموتور‌ها به دلیل تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی امروزه در صنعت و تولید محصولات خانگی (کولرآبی) بسیار کاربردی هستند برای تشخیص و شناسایی موتوژن اصل باید محصول نهایی از دو مرحله تست مکانیکی و الکتریکی عبورکرده و تاییدیه‌های لازم را به دست اورد.

روش الکتریکی تشخیص الکتروموتور موتوژن اصل

در این روش ابتدا باید میزان جریان موجود در الکتروموتور اندازه گیری شود این جریان نباید از حد تعریف شده بیشتر یا کمتر باشد هر الکتروموتور شامل یک یا چند فاز می‌باشد که باید ولثاژبین فاز‌ها، ولتاژدر حالت خالی ،و ولتاژموجود بین فاز‌ها و زمین اندازه گیری شود و در نهایت با برسی مقادیری چون مقاومت،نوسانات فرکانسی و خازن به برسی الکتروموتور ادامه می دهیم.

روش مکانیکی تشخیص الکتروموتور موتوژن اصل

در این روش الکتروموتور را از نظر مکانیکی و فیزیکی مورد برسی وعیب یابی قرار می‌دهیم که از نظر فیزیکی الکتروموتور نباید پارگی کابل،خرابی ،یا نشت روغن داشتنه باشد و سپس به برسی قطعات مکانیکی مانند:لاستیک ،الینمان و بلبرینگ‌ها می‌پردازیم.

آشنایی با قطعات الکتروموتور‌های موتوژن

روتور:

روتور یک قسمت متحرک با قطعات نازک فولادی جدا از هم است این قطعات میان میله ‌های مسی و فولادی قرار می‌گیرند روتور‌ها با چرخش درون استاتور موجب به حرکت درآمدن شافت در

 الکتروموتور می‌شوند.

شافت:

شافت انرژی مکانیکی تولید شده در موتور را به سیستم های صنعتی دیگر منتقل می‌کند

استاتور:

استاتور یک بخش ثابت و ورقه‌ای شکل در الکتروموتور است که با تشکیل میدان مغاطیسی، مهار جریان‌های گردابی و کاهش دما موجب کاهش هدر رفت انرژی در الکتروموتور می شوند.

فن خنک کننده:

فن‌های خنک کننده موحب کاهش دما و هدر رفت انرژی در الکتروموتور‌ها می‌شوند

بدنه:

قطعات مختلف الکترومور‌‌ها در داخل یک بدنه از جنس الومینیوم یا چدن جمع آوری می‌شوند که ازآن‌ها در برابر گرد و غبار و اسیب دیدگی محافظت می‌کند.


موتوژن

رعایت چه مواردی موجب افزایش طول عمر الکتروموتور موتوژن می‌شود؟

  • نصب صحیح: نصب صحیح موتور شامل تراز کردن موتور در محل قرار گیری، ایمن سازی اتصالات و فضای کافی برای تهویه هوا می‌باشد.
  • تعمیرو نگه داری منظم:برای  حفظ کارایی موتورداشتن یک برنامه‌ منظم جهت تعمیرو نگه داری موتورالزامی است.در یک بازه‌ زمانی مشخص باید اقداماتی همچون تمیزکاری، روغن کاری یاتاقان‌ها و قطعات متحرک، و دیگر برسی‌ها صورت پذیرد.
  • کنترل دما:دما‌ی بیش از حد تاثیر مستقیمی برطول عمر و عملکرد الکتروموتورمی‌گذارد موتور باید دریک دمای توصیه‌ شده و تهویه هوای مناسب کارکند.
  • ولتاژ و نوسانات برق:موتور همواره باید با میزان ولتاژدرست به یک منبع تغذیه پایدار متصل باشد  تغییرات ولتاژ باعث کاهش طول عمرو اسیب به موتورمیشود
  • محافظت در برابر رطوبت و آلاینده‌ها:با قرار دادن موتور الکتریکی در مکان مناسب و به دورازعوامل اسیب زننده مانند:گرد و غبارو رطوبت، طول عمر دستگاه شما بیشتر می‌شود.

خرید الکترو موتور موتوژن

یکی از دغدغه‌ های مهم صنایع مختلف خرید الکتروموتور اصل می باشد که به همین منظور شرکت موتوژن دراکثر شهر‌ها نمایندگی فروش راه اندازی کرده است در واقع این نمایندگی ها واسط بین شرکت موتوژن و مشتریان هستند که وظیفه آن ها جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات بهتر به منظورافزایش فروش محصولات شرکت است. اگر به دنبال خرید الکتروموتورهای موتوژن اصل و اورجینال هستین میتوانید به وبسایت ایتال سرویس مراجعه نمایید. در این مجموعه انواع الکتروموتورهای مختلف را میتوانید مشاهده کرده و نسبت به خرید هرکدام از آنها اقدام نمایید.

انتقال و نگهداری الکتروموتور موتوژن

برای انتقال الکتروموتور‌ها‌ی سنیگن با سایزبالا از یک قلاب مطابق با استاندارد های جهانی استفاده می‌شود از انتهای شفت برای بالا بردن الکتروموتوراستفاده نکنید  الکتروموتور موتوژن پس از دریافت  نباید هیچ کونه شکستگی ،فرو رفتگی و فقدان قطعه داشته باشد برای انبار و نگه داری طولانی مدت‌ها آن‌ها را در مکانی خشک و بدون لرزش قرار دهید.

 

برچسب ها : الکتروموتور,موتوژن,الکتروموتور موتوژن






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن