تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كارگروه سلامت كرج:امكانات بيمارستاني كرج جوابگوي نياز مردم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كارگروه سلامت كرج:امكانات بيمارستاني كرج جوابگوي نياز مردم نيست
رئيس كارگروه سلامت كرج گفت: امكانات بيمارستاني و پزشكي اين شهرستان جوابگوي نياز مردم نيست.


كريم حميدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: مركز استان البرز در مقايسه با بسياري از شهرستان‌ها و كلانشهرهاي كشور به ويژه مراكز استان‌ها داراي شرايط خاص و ويژه است.

وي تصريح كرد: يكي از اين ويژگي‌ها مربوط به جمعيت كرج است و بر اساس آخرين آمارها بيش از 2 ميليون نفر در اين شهرستان ساكن هستند كه به مراتب بيشتر از اكثريت مراكز استان‌هاي كشور است.

رئيس كارگروه سلامت شهرستان كرج افزود: از سوي ديگر كرج يكي از بزرگ‌ترين شهرهاي مهاجرپذير كشور بوده و به دليل نزديكي به پايتخت سرريز جمعيت تهران در كرج ساكن مي‌شوند كه همين امر مشكلات بسياري در حوزه تامين امكانات و برنامه‌ريزي براي مديران ايجاد مي‌كند.

حميدوند كه طي روزهاي اخير از سوي استاندار البرز به سمت معاون سياسي و انتظامي فرمانداري كرج نيز منصوب شده است، ادامه داد: يكي از مهمترين نيازهاي كرج مربوط به امكانات پزشكي و بيمارستاني است و اين در حالي است كه از سوي مسئولان و مديران دستگاه‌هاي مربوطه تلاش‌هاي بسياري براي تامين نياز مردم طي سال‌هاي اخير انجام شده است.

وي بيان داشت: با وجود تلاش‌هاي صورت گرفته باز هم شاهد هستيم كه امكانات بيمارستاني موجود در كرج جوابگوي نياز مردم نيست و بايد با تخصيص منابع و اعتبارات ويژه، اين مشكل به حداقل برسد.

*كرج حداقل به 2 بيمارستان جديد نياز دارد

رئيس كارگروه سلامت شهرستان كرج افزود: امكانات درماني و پزشكي كرج بايد به صورتي باشد كه شهروندان و بيماران كرجي براي درمان و بهره‌مندي از خدمات بيمارستاني مجبور به عزيمت به تهران نباشند.

حميدوند خاطرنشان كرد: بر اساس استانداردهاي كشوري بايد به اعضاي هر هزار نفر يك تخت بيمارستاني وجود داشته باشد و اين در حالي است كه در حال حاضر شهرستان كرج 1750 تخت بيمارستاني داريم.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه بخشي از شهروندان شهرستان‌هاي طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ و حتي از استان‌هاي همجوار مانند شهريار و ملارد براي درمان به شهرستان كرج مراجعه و تعدادي از اين تخت‌ها را اشغال مي‌كنند.

معاون فرماندار كرج اظهار داشت: بنابراين با توجه به شرايط خاص كرج و نياز شهروندان، اين شهرستان حداقل به 2 بيمارستان ديگر نياز دارد.

حميدوند در پايان گفت: اميدواريم با تلاش‌ها و نگاه ويژه‌اي كه دولت و استانداري البرز در حوزه بهداشت و درمان دارد، در آينده شاهد افزايش كمي و كيفي خدمات پزشكي و بيمارستاني به شهروندان كرج باشيم.

انتهاي پيام/2302/س40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن