تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802740904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مركز توسعه سلامت كيش نيازمند توجه مديران منطقه آزاد/ در حوزه سلامت مردم با كسي تعارف نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مركز توسعه سلامت كيش نيازمند توجه مديران منطقه آزاد/ در حوزه سلامت مردم با كسي تعارف نداريم
كيش - خبرگزاري مهر: مدير مركز توسعه سلامت كيش گفت: اگر چه درحال حاضر با كمبودهايي مواجه هستيم وانتظار داريم كه سازمان منطقه آزاد كيش به مركز توسعه سلامت كمك كند تا اين كمبودها برطرف بشوند ولي با جلسات متعدد با همكاران يك تيم نظارتي را درساعات غير اداري تشكيل داديم كه علاوه برنظارت صنوف، كار نظارت كارشناسان مركز نيز به صورت عمومي انجام مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضانيا عصر شنبه در نشست خبري در جمع خبرنگاران بيان داشت: مركز توسعه كيش كيش درحوزه سلامت مردم نه دربخش هاي دولتي و نه در بخش هاي خصوصي با هيچ كس تعارف ندارد و با متخلفان قاطعانه در چارچوب قانون برخورد مي شود.

دكتر رضانيا با تاكيد براينكه من در هر سمتي كه باشم به جزء خدا و خير و صلاح مردم به هيچ چيز فكر نميكنم به جايگاه مهم و ارزشمند مركز توسعه سلامت در جزيره كيش اشاره كرد و افزود: ما در حوزه سلامت مردم سربازان پيش رو خط مقدم جبهه سلامت جامعه هستيم كه تمامي نيروهاي ما درمرض تهديد بيماريهاي خطرناك واگيردار هستند و شبانه و روز تلاش وفعاليت مي كنند تا مردم حق و حقوق خود را بشناسند و از مركز توسعه سلامت كيش طلب كنند.

مديريت مركز توسعه سلامت كيش تصريح كرد: اين مردم هستند كه بايد به هنگام رفتن به هتل ها، رستوران ها و صنوف مختلف عرضه مواد غذايي و بهداشتي قضاوت كنند كه ما در كجا خوب كار مي كنيم و در كجا بد كار مي كنيم و من با تلفن گويا شبانه و روز در خدمت مردم كيش و گردشگران هستم چون اعتقاد دارم يك مسئول بايد در حوزه كاري خود حضور فعال داشته باشد.

وي گفت: اگر چه درحال حاضر با كمبودهايي مواجه هستيم وانتظار داريم كه سازمان منطقه آزاد كيش به مركز توسعه سلامت كمك كند تا اين كمبودها برطرف بشوند ولي با جلسات متعدد با همكاران يك تيم نظارتي را درساعات غير اداري تشكيل داديم كه علاوه برنظارت صنوف بر كار نظارت كارشناسان مركز نيز به صورت عمومي انجام مي شود.

رضانيا خاطرنشان كرد: كليه صنوف موظف هستند تا در طول ماههاي پاياني امسال به ويژه اسفند ماه كه حجم مسافران و گردشگران از اقصي نقاط كشور و خارج از كشور به جزيره كيش افزايش مي يابد استاندارد هاي لازم را داشته باشند براي ارائه خدمات به مردم همچنين به كاركنان مركز توصيه هاي لازم شده كه با مراجعه كنندگان عزتمندي و احترام متقابل را سرلوحه كارشان قرار بدهند.

مديريت جديد مركز توسعه كيش در ادامه گفت: پيرو درخواست مهندس مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش ما تا پايان سالجاري گشت هاي ويژه بهداشت را ساماندهي و احيا خواهيم كرد و شكايات مردمي نيز ظرف مدت زمان يكساعت ارزيابي، بررسي و كارشناسي مي شود.

اين مسئول حوزه سلامت دركيش افزود: در بحث توريست سلامت كه در سال 1374 شروع شده است و پس از آن متوقف شده بود اما امروز مديرعامل جديد سازمان منطقه آزاد كيش با جديت پيگيري و به بدنبال آن است ما نيز در مركز توسعه سلامت اين موضوع را در دستوركار قرار داديم و در شوراي بهداشت جزيره مطرح شد تا پس از شناخت شاخص ها و رفع نقاط ضعف با توكل به خداوند متعال به برند سلامت در جزيره برسيم.

دكتر رضانيا بيان كرد: بايد در حوزه توريست سلامت زيرساخت هاي لازم نيز فراهم و توسعه وگسترش پيدا كنند تا بازرسان سازمان بهداشت جهاني از جزيره كيش بازديد كنند و ما از هم اكنون با تمامي توان وقدرت فزاينده در راه اهداف عاليه كيش گام هاي خوبي برداشتيم و با بازبيني و دستورالعمل هاي جديد و تغيير و تحولات درستاد مركز توسعه سلامت همراه با فراهم كردن امكانات فيزيكي و كارشناسان، پايش و ارزشيابي را درستاد كارشناسي انجام و از نيروهاي با تجربه استفاده خواهيم كرد.

دكتررضانيا ياد آور شد: 13 سال پيش كه شبكه بهداشت درمان كيش را تحويل گرفتم در واقع به يك روستا بيشتر شبيه بود و زير نظر بندرلنگه اداره مي شد از بهداشت مدارس، بهداشت حرفه اي و طب كار نيز اصلا خبري نبود ولي امروز پس از گذشت 13 سال به مركز توسعه سلامت تبديل شده است.

اين مدير مسئول در خاتمه به ورود قانوني و غيرقانوني كالا به كيش اشاره كرد وگفت: ورود كالاهاي قانوني از گمرك از يك سو و بارهاي مسافري، ته لنجي، قاچاق از سويي ديگر وارد كيش مي شود كه ما فقط در عرضه نظارت وارد عمل مي شويم و با اطلاع رساني مردم و مشاهده ستاد نظارت ما تمامي كالاهايي كه فاقد استانداردهاي لازم باشند جمع آوري و با متخلفان برخورد قانوني خواهيم كرد.

كد خبر: 2200186

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۶:۳۰

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن