تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804397471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علي معلم در اكران خصوصي «جيب بر خيابان جنوبي»: احترام به سينما احترام به ايده است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: علي معلم در اكران خصوصي «جيب بر خيابان جنوبي»: احترام به سينما احترام به ايده است
اكران خصوصي فيلم «جيب بر خيابان جنوبي» و همچنين نمايش بخش هايي از فيلم«متروپل» ساخته مسعود كيميايي شب گذشته در تالار ايوان شمس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سينمايي برنا، در ابتداي اين مراسم علي معلم برگزاركننده مراسم طي سخناني گفت: مراسم امشب به مناسبت افتتاح فيلم سينمايي « جيب بر خيابان جنوبي» به كارگرداني سياوش اسعدي است كه از جمله آثار خوب سينماي ايران است و از فردا چهارشنبه اكران خواهد شد.

وي با بيان اينكه فيلم اول اسعدي «حوالي اتوبان» هم فيلم خوبي بود، گفت: اين كارگردان با آثارش نشان داده كه سينما براي او كار جدي است. زمانيكه احترام سينما را نگه نداريم درواقع احترام ايده ها را هم نگه نداشته ايم. چيزي كه در اين فيلم به خوبي به چشم مي خورد عشق به مردم است و بسيار باعث خرسندي است كه اولين جلسه ما با فيلم سينمايي «جيب بر خيابان جنوبي» آغاز شد.

معلم همچنين گفت: چه خوب است كه هميشه در جمعي حضور داشته باشيم كه دوسداران سينما هم حضور داشته باشند. امشب از حضور همه شما عزيزان در اين مراسم تشكر مي كنم.

وي خاطرنشان كرد: قرار بود امشب مسعود كيميايي هم در جمع ما حضور داشته باشد اما براي موسيقي فيلم «متروپل» به اكراين رفته است اما ما از او اجازه گرفتيم تا چند دقيقه اي از اين فيلم را براي شما عزيزان پخشش كنيم.

در ادامه اين مراسم آنوس فيلم سينمايي «متروپل» با صداي مسعود كيميايي پخش شد.

بعد از پخش آنونس معلم گفت: همانطور كه مشاهده كرديد به مناسبت درگذشت نلسون ماندلا قسمتي از فيلم زندگي او كه قرار است هفته آينده اكران شود نمايش داده شد. جالب است كه اكران اين فيلم همزمان شد با مرگ ماندلا و اين نشان دهنده اين است كه حوادث در طبيعت نشانه هايي دارد كه آنها را به هم متصل مي كند.

وي در ادامه افزود: امشب جاي مسعود كيميايي خالي است اميدوارم امسال شاهد يكي از آثار خوب او در جشنواره باشيم. همانطور كه مشاهده كرديد صداي اين كارگردان ارزنده كشورمان بر روي فيلم «جيب بر خيايان جنوبي » بود.اميدوارم خداوند او را براي سينماي ايران نگه دارد.

در ادامه اين مراسم از سياوش اسعدي (كارگردان)، علي سرتيپي و حسن دادخوا (تهيه كنندگان )، عليرضا برازنده (مدير فيلمبرداري)، سعيد احمدي (صدابردار)، نورا هاشمي (بازيگر)، ليلا بلوكات (بازيگر)، محمود جعفري نيز تقدير شد.

علي سرتيپي تهيه كننده فيلم گفت: از علي معلم و امير قادري براي مراسم امشب بسيار تشكر مي كنم زيرا اين اتفاق به همت آنها صورت گرفت و اميدوارم ادامه دار باشد. همچنين از باشگاه هواداران فيلميران نيز كمال تشكر را مي كنم.

وي در ادامه افزود: اين مراسم شروع خوبي بين دفاتر فيلم و سايت هواداران فيلميران است.

سرتيپي خاطرنشان كرد: اين فيلم، فيلم بسيار سختي بود و بازيگران در آن خسته شدند اما خوشبختانه نتيجه آن خوب شد.

اين تهيه كننده گفت: اين فيلم از چهارشنبه اكران مي شود و خوشحالم از اينكه اين گروه با وجود سختي هاي زياد به سرانجام خوبي رسيد.

دادخواه تهيه كننده ديگر «جيب بر خيابان جنوبي» نيز گفت: خوشحالم در كنار علي سرتيپي به عنوان تهيه كننده مشترك حضور دارم . از همه عوامل تشكر مي كنم از زحمات بي شائبه كافه سينما و مسئولين سالن سپاسگذارم.

محمود جعفري نيز گفت: ساوش اسعدي در كارش بسيار با وسواس، دقت، عاشقانه و متعهدانه كار مي كند . او يكي از كساني است كه مي خواهم عاشقانه با او كار كنم.
نورا هاشمي بازيگر فيلم گفت: از امير قادري و علي معلم كه براي اولين برنامه شان اين فيلم را انتخاب كردند بسيار تشكر مي كنم.

وي در ادامه افزود: به نظر من معلم، خانم معماريان جزء تنها كساني هستند كه با حركاتشان به سينماي ايران شكوه مي دهند.

سياوش اسعدي كارگردان فيلم نيز گفت: از باشگاه كافه سينما، علي معلم، خانم معماريان و امير قادري براي برگزاري افتتاحيه فيلم تشكر مي كنم.همچنين از فيلميران و همه كساني كه براي اكران فيلم تلاش كردند.

ليلا بلوكات گفت: خوشحالم كه امشب در جمع گروه «جيب بر خيابان جنوبي» هستم و خوشحال تر از اينكه علي معلم باني اين كار شده است و همه را دور هم جمع كرده است. اميدوارم خبرنگاران من را به خاطر حضور كم رنگم در اين فيلم مورد نقد قرار ندهند.

معلم همچنين گفت: همه از وسواس سياوش اسعدي گفتيد . من معتقدم دو نوع وسواس داريم. يك وسواس كه بيهوده است و ديگري وسواس هايي كه تبدل به پلاستيكي شده كه در تصوير هم مي بينيم. در اين فيلم صدا، نور و تصوير بسيار خوب است.

وي خاطرنشان كرد: قرار بود در مراسم امشب مصطفي زماني هم حضور داشته باشد اما سر فيلمبرداري بود. جا دارد امشب به مهدي هاشمي و گلاب آدينه براي تربيت فرزندشان نورا هاشمي تبريك بگويم. البته طبيعي است كه از اين جمعيت هنرمند خانم هنرمندي را هم تحويل جامعه دهند. نورا هاشم در اين فيلم بازي بسيار درخشاني داشت.

در انتها فيلم «جيب بر خيابان جنوبي» به نمايش درآمد.

گفتني است در اين مراسم افرادي همچون: علي معلم، علي سرتيپي،پرويز شهبازي،حسن فتحي،ماني رهنما، امير ادري، غلامرضا موسوي، علي علايي، ليلا بلوكات، نورا هاشمي و سياوش اسعدي حضور داشتند.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن