تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804467394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميني: حذف كاتاروهاي بانوان به خاطر مسائل داوري بود نه حجاب/ برخي به دنبال منافع شخصي شان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: اميني: حذف كاتاروهاي بانوان به خاطر مسائل داوري بود نه حجاب/ برخي به دنبال منافع شخصي شان هستند
نايب رئيس بانوان فدراسيون كاراته گفت: در فاصله اي 2 ساعت و نيم كه فيلم مسابقات تهيه و بازبيني شود اينطور مطرح شد كه كاراته كاران ما به دليل حجاب از دور مسابقات كنار گذاشته شدند اما وقتي فيلم مسابقات بازبيني شد به ما اعلام كردند بازيكنان شما به خاطر مسائل داوري از جدول كنار گذاشته شدند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در حاليكه كاتاي تيمي جوانان دختر متشكل از سارا پاشا زانوسي، نرگس حوري آبادي و نگار رجبي توانسته بود به فينال رقابتهاي آسيايي راه پيدا كند اما تابلوي مسابقات نام امارات و قزاقستان براي مسابقات فينال كاتاي تيمي نشان داد و بعد از آن هم اين مسابقات لغو شد و دوباره كوميته روها براي مبارزه وارد تاتامي شدند. پس از اين مسابقات، امارات جايگرين كاتاي تيمي ايران شد و فينال اين مسابقات ميان تيمهاي قزاقستان و امارات برگزار شد. البته در پايان اين رقابتها با رايزني مسئولين تيم ايران به مدال برنز رسيد و مدالها و احكام آنان هم در اختيار سرپرست تيم ملي ايران قرار گرفت.
در حاليكه در مطبوعات اينطور عنوان شده بود مساله حجاب بانوان ما دليل اصلي اعتراض اماراتي ها و كنار گذاشتن بازيكنان از جدول مسابقات بوده است اما نايب رئيس فدراسيون كاراته دليل اصلي اين اتفاق را بالاخره افشا كرد.
اشرف اميني نايب رئيس فدراسيون كاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، در خصوص اظهار نظر مربي تيم ملي جوانان مبني بر اينكه حجاب باعث حذف كاتاروها شده، گفت: متاسفانه خانم مسطوره بك اين روزها اتفاقات اصلي را وارونه جلوه مي دهد. پس از اينكه در مطبوعات عنوان شد تيم ملي كاراته به خاطر مسائل حجاب باخته است، ما سكوت كرديم و ديگر حرفي نزديم، چراكه نمي خواستيم حاشيه ها باعث لطمه خوردن به كاراته ايران شود. بازيكنان ديگر رده هاي سني ما مسابقات را در پيش داشتند و آرامش كاروان براي ما مهم بود اما اين خانم صبحتهايي را مطرح كرده است كه بنده بايد واقعيت ها را عنوان كنم.
وي تصريح كرد: وقتي به ما گفته شد به دليل مسائل حجاب تيم كاتاي ما از دور مسابقات كنار گذاشته شده است ما بلافاصله اعتراض خود را اعلام كرديم. در فاصله اي 2 ساعت و نيم كه فيلم مسابقات تهيه و بازبيني شود اينطور مطرح شد كه كاراته كاران ما به دليل حجاب از دور مسابقات كنار گذاشته شدند اما وقتي فيلم مسابقات بازبيني شد به ما اعلام كردند بازيكنان شما به خاطر مسائل داوري از جدول كنار گذاشته شدند. حتي اگر اكنون مساله حجاب كنار گذاشته شود و ما از اين اتفاق صرف نظر كنيم. بازيكنان شما در هنگام اجراي كاتا اشتباه داشته اند و به طور كل ديسكاليفه شده اند.
اميني افزود: مسطوره بك خودش داور آسياست و من نمي دانم اين صحبتها چطور مطرح مي شود، به نظر مي رسد ايشان مي خواهند پشت مساله حجاب قايم شوند و خطاي اصلي بازيكنانشان را مخفي كنند.
نايب رئيس بانوان در پاسخ به اين سوال كه آيا درست است ايشان در حجاب بازيكنان هم تغييراتي ايجاد كرده، اذعان داشت: ما با فدراسيون جهاني رايزني كرديم و حجابمان مورد تاييد بود اما ايشان تغييراتي در حجاب ايجاد كرد كه مغاير با فدراسيون جهاني بود. اين در حاليست كه حجاب ما از سوي وزارت ورزش هم تاييد شده است و مشكلي نداشت. البته وقتي در مسابقات آسيايي اين اتفاق برايمان افتاد، گفتيم كه مساله حجاب در نظر گرفته نشود چرا كه اماراتي ها نيز با حجاب در مسابقات شركت كرده بود ند اما به ما گفته شد، شما اصلا به خاطر مسائل داوري باخته ايد.
وي در پايان خاطرنشان ساخت: اگر مسطوره بك مدعي است كه شخصي به بازيكنانش در رقابتهاي آسيايي توجه نكرده است، فكر مي كنم اين موضوع جزو وظايف خودش باشد. اگر مسطوره بك دلش براي بازيكنانش مي سوخت، شاگردانشان را به امان خدا ول نمي كرد بلكه در تمرينات حاضر مي شد و آنها را براي مسابقات حاضر مي كرد. ضمن اينكه مگر ايشان در كنار تيمشان بوده اند كه مدعي هستند فدراسيون كاراته به بازيكنان كاتارو توجهي نداشته است. آنچه مشخص است اين نفرات به دنبال منافع شخصي هستند و با دروغ پردازي مي خواهند افكار عمومي را از مساله واقعي حذف كاتاي بانوان دور كند.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن