تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به خاطر حرمت مردم كرمان خيلي از مسائل را بازگو نمي‌كنمتقوي: بازگو كردن اتفاقات گذشته دردي را دوا نمي‌كند/ مشكل ذوب‌آهن ساختاري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به خاطر حرمت مردم كرمان خيلي از مسائل را بازگو نمي‌كنمتقوي: بازگو كردن اتفاقات گذشته دردي را دوا نمي‌كند/ مشكل ذوب‌آهن ساختاري نيست
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازگو كردن مسائلي كه در يك سال و نيم گذشته در ذوب‌آهن رخ داده دردي را دوا نمي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ مجتبي تقوي، سرمربي تيم ذوب‌آهن پس از تساوي يك بر يك مقابل تيم مس كرمان اظهار داشت:‌ تيم ما بازي خوبي را ارائه كرد، حساسيت‌هاي ذهني و رواني آنقدر زياد است كه حتي بازيكنان با تجربه در اين شرايط دچار اشتباهات فردي مي‌شوند. ما به مراتب بهتر از مس كرمان بوديم، خوشحالم بازي خوبي را ارائه كرديم.

وي افزود: شش موقعيت گل داشتيم، اين در حالي بود كه مس كرمان دو يا سه موقعيت بيشتر نداشت. فكر مي‌كنم كيفيت بازي ذوب‌آهن بهتر شده و اميدوارم اين روند رو به جلو ادامه داشته باشد و براي اين موضوع ما نياز به زمان داريم.

سرمربي تيم ذوب‌آهن در ادامه گفت: ما در اين بازي مستحق كسب سه امتياز بوديم اما دست دادن تمركز در چند دقيقه و فراموش كردن وظايف فردي باعث شد ما گل بخوريم و بازي به تساوي كشيده شود.

تقوي در ادامه خاطرنشان كرد: براي يازده بازي آينده برنامه داريم مطمئن باشيد ذوب‌آهن روز به روز بهتر مي‌شود ما براي آينده تلاش مي‌كنيم از گذشته هيچ حرفي نمي‌زنيم. كاري نداريم كه در يك سال و گذشته چه مسائلي در ذوب‌آهن رخ داده و بازگو كردن هيچ دردي را دوا نمي‌كند.

وي در ادامه اظهار داشت: امروز بازي با كيفيتي داشتيم و بايد با تمركز بيشتري عملكرد بازيكنان را زير نظر داشته باشيم و با تغيير نوع تمرينات تيم،‌ به شدت دنبال اين هستيم كه بازي بهتر و لذت‌بخشي داشته باشيم.

تقوي در مورد توهين تماشاگران مس كرمان به وي گفت: من به خاطر حرمت مردم كرمان خيلي از مسائل را بازگو نمي‌كنم و عقايد خودم را زير پا نمي‌گذارم اما تيم كرمان نسبت به ابتداي فصل تغييرات زيادي كرده و قاعدتاً بايد مشكل اين تيم حل شده باشد. مردم ايران همه چيز را خوب مي‌فهمند و به خاطر مردم كرمان اميدوارم شرايط روز به روز بهتر شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مشكل ذوب‌آهن ساختاري نيست در فوتبال فراز و نشيب زياد وجود دارد بايد تمركزمان روي دو حوزه بيشتر كنيم تا بتوانيم از اشتباهات فردي بازيكنان بكاهيم.

انتهاي پيام/خ

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن