تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803005376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده ولي فقيه در لرستان:هفته دفاع مقدس، فرصت ارزشمندي براي تبيين و بازگويي ياد و خاطره رزمندگان و شهداستخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: نماينده ولي فقيه در لرستان:هفته دفاع مقدس، فرصت ارزشمندي براي تبيين و بازگويي ياد و خاطره رزمندگان و شهداستخبرگزاري موج -


۲۹ شهريور ۱۳۹۲ (۱۶:۲۰ب.ظ)

نماينده ولي فقيه در لرستان:

هفته دفاع مقدس، فرصت ارزشمندي براي تبيين و بازگويي ياد و خاطره رزمندگان و شهداست
خبرگزاري موج - نماينده ولي فقيه در لرستان با بيان اينكه دفاع مقدس سبب سربلندي، عزت و عظمت ملت ايران اسلامي شدگفت:هفته دفاع مقدس، فرصت ارزشمندي براي تبيين و بازگويي ياد و خاطره رزمندگان و شهداست.

به گزارش خبرنگار موج،حجت الاسلام و المسلمين سيداحمد ميرعمادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خرم آباد با اشاره به دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس، گفت: تحكيم و تقويت قدرت بازدارندگي و دفاعي امروز ايران اسلامي به بركت ايستادگي دلاورمردان اين مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس است.
وي اظهار كرد: هفته دفاع مقدس، فرصت ارزشمندي براي تبيين و بازگويي قدرت ايمان و توكل به خدا با اعتقاد به نصرت الهي براي شكست دشمنان است.
نماينده ولي فقيه در لرستان در ادامه با بيان اينكه دوران دفاع مقدس يادآور پيروزي ايمان بر كفر است، اظهار كرد: فتح قلل رفيع پيشرفت و اقتدار و دستيابي به جديدترين فناوري هاي علمي، نظامي ، دفاعي و اقتصادي از دستاوردهاي مهم دفاع مقدس و نشانه حاكميت تفكر و روحيه جهادي و بسيجي در جوانان ايران اسلامي است.
امام جمعه خرم آباد، نقش آفريني ايران در عرصه بين المللي را از ديگر دستاوردهاي دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز ملت هاي آزاديخواه و عدالت طلب با الگوپذيري از پايداري و شجاعت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، شهامت و جسارت مقاومت در برابر زورگويي و زياده خواهي استكبار جهاني را بدست آورده اند.
نماينده ولي فقيه در لرستان، هشت سال دفاع مقدس را عامل مهم سربلندي ايران اسلامي برشمرد و تصريح كرد: دفاع مقدس راهي نوراني و درخشان براي نسل هاي آينده و هفته دفاع مقدس فرصت مناسب براي يادآوري رشادت ها و فداكاري رزمندگان اسلام است.
وي افزود: سياست نرمش قهرمانانه به معناي حفظ و رعايت حرمت و احترام طرف مقابل در جريان مذاكرات سياسي براساس اصول و ارزش هاست.
وي تصريح كرد: اين سياست برآن تاكيد دارد كه در عين صلح دوستي ، بايد در برابر زياده خواهي استكبار جهاني و قدرت هاي سلطه گر ايستادگي كرد.
وي ضمن تاكيد بر ارائه تحليل هاي دقيق و كارشناسي از مواضع روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامي در سطح جامعه، اظهار داشت: مقام معظم رهبري با تبيين به موقع سياست هاي كلي نظام همواره زمينه ساز، اقتدار و عزت ايران اسلامي هستند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان سپاه پاسداران، گفت: مقام معظم رهبري به خوبي نقش و جايگاه سپاه در كشور را تبيين كردند.
وي اظهار داشت: بيانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و ديدگاههاي رييس جمهوري در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، آغاز كننده فصل نويني از مجاهدت پاسداران در مسير حفاظت از ايران اسلامي است.
وي تصريح كرد: مقام معظم رهبري به خوبي بيان كردند كه حضور و فعاليت سپاه در عرصه هاي گوناگون
، در راستاي تقويت نظام و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
امام جمعه خرم آباد با تاكيد بر حضور سپاه در عرصه اقتصادي افزود: حضور هدفمند و اثرگذار سپاه در بخش هاي عمراني و اقتصادي كشور، از جمله راهكارهاي موثر در جريان مقابله با تحريم هاي اقتصادي استكبار جهاني است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي همچنين با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد در مدارس و دانشگاهها، گفت: رسالت اصلي آموزش و پرورش علم آموزي، افزايش معنويت، نشاط ديني و تقويت فعاليت هاي قرآني در جامعه است.

شنبه 30 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن