تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشم‌زاده در گفت‌وگو با فارس:از رفتار خسوس ناراحت شدم اما به خاطر منافع ملي چيزي نگفتم/ او عذرخواهي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هاشم‌زاده در گفت‌وگو با فارس:از رفتار خسوس ناراحت شدم اما به خاطر منافع ملي چيزي نگفتم/ او عذرخواهي كرد
مربي‌ تيم ملي فوتسال گفت: از رفتار خسوس در ديدار دوستانه با تيم ملي روسيه ناراحت شدم اما به خاطر منافع ملي چيزي نگفتم.


محمد هاشم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص شرايط تيم ملي فوتسال و صعود يك پله‌اي در رنكينگ جهاني اظهار داشت: تيم ملي روند رو به رشدي دارد ما توانستيم دو ديدار خوب مقابل روسيه انجام دهيم كه به يك برد و يك تساوي دست يافتيم. معتقدم كه هم‌اكنون ايران جزء چهار تيم برتر دنياست و ما مي‌توانيم به رتبه ايده‌آل خود يعني همان چهارمي دنيا برسيم.

وي ادامه داد: مقابل روسيه‌اي به برتري رسيديم كه جزو تيم‌هاي برتر دنياست، بايد تلاش كنيم و امكانات را فراهم كنيم تا تيم ملي هرچه بهتر آماده شود، خسوس در نظر دارد كه هر ماه يا هر يك ماه و نيم يك بار با يك تيم مطرح دنيا بازي دوستانه برگزار كند كه بايد اين امر را مهيا كرد.

مربي تيم ملي فوتسال در مورد برخورد خسوس با او در ديدار مقابل روسيه و حركتي كه او را هُل داده، اظهار داشت: در آن صحنه دعوايي نبود يكي از بازيكنان تيم ملي در آن صحنه اشتباه كرد و خسوس به من گفت كه چرا اين بازيكن اينگونه بازي مي‌كند، او هم در آن صحنه عصباني بود و مورد خاصي وجود نداشت. او نمي‌توانست به بازيكن گير بدهد و من چون به او نزديكتر بودم و دوست او هم به حساب مي‌آيم با من چنين كاري كرد.

وي در مورد اينكه آيا از حركت خسوس ناراحت نشده تأكيد كرد: صبرم بيشتر از اين حرف‌هاست. من در آن شرايط منافع كشورم را در نظر گرفتم، ناراحت شدم اما در آن صحنه تصميم گرفتم چيزي نگويم و پس از بازي با خسوس صحبت كردم كه او هم عذرخواهي كرد و مشكل خاصي وجود نداشت.

هاشم‌زاده در مورد عملكرد خسوس در تيم ملي و اينكه آيا او به درد تيم‌ملي مي‌خورد يا خير تصريح كرد: به نظرم كارنامه هر فردي نشانگر توانايي او باشد. تيم ملي از زمان حضور خسوس روند رو به رشدي را سپري كرده است، البته نمي‌خواهم برنامه‌هاي سرمربيان گذشته را ناديده بگيرم. اگر تيم ملي هم‌اكنون در جايگاهي حضور دارد، تلاش همه مربيان است.

وي افزود: از زمان حضور خسوس تاكنون دو شكست را تجربه كرده‌ايم كه آن هم مقابل برزيل و روسيه بوده. اين باخت‌ها در زماني رخ داد كه تيم ملي در مسابقات گرندپريكس دست و پا بسته حاضر شده بود و بازيكنان گيتي‌پسند را در اختيار نداشت. ما با توجه به دارايي‌هايي كه داشتيم نتايج قابل قبولي در اين مسابقات كسب كرديم.

انتهاي پيام/د

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن